Gå til innhold

Hvor mye betyr utseende for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hvor mye bryr du deg om utseende på det kjønnet du tiltrekkes av? Er det en avgjørende faktor for å innlede et forhold? Jeg vil gjerne høre fra menn, men det er også greit å høre fra kvinner også. Gjerne si hvor gammel du er.

Anonymous poster hash: 23ff3...501
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg har utseende fått mindre og mindre betydning etterhvert som jeg har blitt eldre. Jeg er nå 36 år og det er sjarm og utstråling og hva slags hjerte han har som betyr mest for meg. :)

• Liker 2
Skrevet

Snodig spørsmål. Hvor mye jeg bryr meg? Om utseende til "kjønnet" jeg tiltrekkes av? 100 %.

Avgjørende for å innlede et forhold? Relativt.

Hetero. 27 år.

Anonymous poster hash: cbc37...c5a
Skrevet

Jeg må være fysisk tiltrukket av vedkommende, så utseendet har selvsagt veldig mye å si.

Jente 26

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vanskelig spørsmål. Ofte blir noen automatisk penere når man blir kjent med personen.. Og jeg er jo sånn som snakker med alle og enhver, og finner joviale folk pene.. Ergo er utseendet viktig for meg, men det er ikke alltid calvin klein-tryner som er pene for meg, men personligheten som avgjør det.

Vet om flere som venninnene mine syns er pene, men jeg _klarer_ ikke å syns at de er pene hvis jeg vet at de er kjepphøy/frekk i kjeften/drittsekker.

Men uansett så er jo utseendet veldig viktig, på den måten at han må ha sjarm og humor :)

Endret av tunaen
Skrevet

blir nok veldig vanskelig hvis jeg ikke synes hun er sexy ja og jeg er ikke altetende

Skrevet

Jeg er jente 17.

For meg har det egentlig ikke så mye å si, men skjønnhet er i øyet som ser. En jeg kan synes er veldig kjekk, kan være helt OK i øynene til en annen. Jeg går ikke etter utseendet når jeg ser etter kjæreste, men jeg går etter en som er intelligent, har ambisjoner, er sjarmerende, har god humor og et glimt i øyet. Og jeg merker jo at fyren blir kjekkere og kjekkere jo mer forelska jeg er. Nå har jeg funnet en fyr som jeg mener har et veldig bra utseende, samtidig som han er alt jeg er ute etter, så jeg føler meg som verdens heldigste jente :)

Anonymous poster hash: 3532c...fc5
  • Liker 1
Skrevet

Da begynner vi å snakke lunsj. :)

Skrevet

Betyr alt! Kunne aldri vært sammen med en person som ikke hadde det! :fnise:

Anonymous poster hash: d1471...6bf

Skrevet

Jeg er 25, og det er på en måte synd å si det, men det har faktisk blitt viktigere for meg. Det har kanskje sammenheng med at jeg har bedre selvbilde og selvtillitt nå enn i tenåra. Men det kommer jo an på øyet som ser. Alle disse kjendis-mennene som blir rangert som verdens kjekkeste synes jeg som oftes ikke er så veldig kjekke:P Men uansett er utseendet overhodet ikke det viktigste. Så lenge jeg finner min partner attraktiv nok til at jeg tenner på ham så er humor, interesser og verdier mye viktigere:) At kjæresten min gir meg latterkrampe minst en gang om dagen er uendelig mye mer elskbart enn at han alt har begynt å miste håret:) Det er jo bare hår!

Anonymous poster hash: 8107e...604
  • Liker 1
Skrevet

Betyr alt! Kunne aldri vært sammen med en person som ikke hadde det! :fnise:

Anonymous poster hash: d1471...6bf

Det skal litt til for at et person ikke har et utseende :P

Det betyr en del, men fortsatt er min erfaring at en person blir som oftest bedre og bedre i øynene ettersom man faller for personen- uten at personen var "mindre kjekk" i utgangspunktet utifra mine preferanser :)

Skrevet

Jaha. Jeg er veldig usikker på mitt eget utseende og vurderer å operere nesen min om noen år. Den ser ca ut som dette:

Jeg er egentlig ikke for slik plastisk kirurgi selv, men jeg har da ikke lyst til å være alene resten av livet mitt. Jeg skjønner jo nå at utseende spiller en stor rolle.

Anonymous poster hash: 23ff3...501
Skrevet

Jeg bryr meg mer om mitt utséende enn en fyrs. Har gjennom mine år vært forelsket i mange ulekre karer, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg legger lettere merke til de som ser bra ut.

Det er ikke avgjørende, men det betyr noe.

Jente, 21

• Liker 1
Skrevet

For kvinner er det ytre mye viktigere for å vise status blant venninnene sine.

Anonymous poster hash: 0fa12...18d
Skrevet

Utseende betyr mindre jo eldre jeg blir. Jeg skal innrømme at jeg i tenårene var mer utseendefiksert enn jeg er nå, både når det gjelder meg selv og andre, men de siste årene har jeg endret ganske mye på dette punktet, og jeg rangerer personlighet, egenskaper osv. mye høyere enn et fint ytre.

Skrevet

For kvinner er det ytre mye viktigere for å vise status blant venninnene sine.

Anonymous poster hash: 0fa12...18d

Jaha. Og dette mener du fordi du misliker kvinner og synes kvinner er dumme.

Neeeeext!

• Liker 1
Skrevet

Jaha. Og dette mener du fordi du misliker kvinner og synes kvinner er dumme.

Neeeeext!

Next in line..? Hm. Right here! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Next in line..? Hm. Right here! :laugh:

Next stupid comment! ;)

Skrevet

For meg betyr ikke utseende så mye. Sjarm og personlighet betyr så mye mer.

Hadde en lærer i fjor, en gammel, kortvokst mann, ikke spesielt pen, men for en utstråling og tilstedeværelse på den mannen. De fleste syntes han var sexy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...