Gå til innhold

Klarer ikke innse at han er helt feil for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare veldig mye kaos inni meg nå, og slik har det vært den siste tiden.

Samboeren min gjennom snart 3 år viser seg å være en helt annen person enn jeg falt for og ble sammen med.

Det har den siste tiden kommet frem at han har vært utro på nettet og over telefon mot meg. To jenter har bekreftet dette, og den ene har kunnet vise meg svart på hvitt hva han har drevet med. Han har forsøkt og kontakte andre for sex/flørt eller et eller annet slikt. Den andre kunne bekrefte at de hadde sendt nakenbilder til hverandre, og snakket sammen i lang tid. De visste mye om han, så jeg tviler ikke på at de har hatt kontakt. Mens han har vært på jobb, han jobber rotasjon.

Han blånekter alt sammen. Sier at det må være en tilfeldighet eller at noen er ute etter å ødelegge for han/ oss. Hvem skulle det vært? Vi har ingen fiender.

Og jeg gjenkjente brukernavnet på disse sidene hvor han skal ha vært. Det er deler av navnet hans som han bruker mange andre steder som mail osv.

Han sier det er en tilfeldighet. Han aner ikke hvem disse er, eller hva de snakker om.

Jeg vet på den ene siden at han har gjort dette og sitter og lyver til meg. På den andre siden blir jeg utrolig usikker og vil ikke innse at dette er sant og har skjedd.

Han sier han elsker meg og aldri kunnet finne på å gjøre sånt, eller lyve til meg overhode. Jeg forstår ikke at han klarer å sitte og si slikt når han vet han lyver, og jeg vet det jeg og men klarer ikke innse og forstå det:(

I fjor tok jeg abort. Det var tungt, veldig tungt og imot mine prinsipper men han greide og overtale meg med sine grunner og sa at vi skulle prøve igjen og få oppleve dette sammen på et senere tidspunkt når alt lå til rette. Dumme meg..

Nå sier han at han ikke vil ha flere barn. Han har et fra tidligere.

Det gjør utrolig vondt, jeg kan ikke annet enn å gråte og føler han har lurt meg. Hva tenkte jeg på?

Han er en slik mann som ber meg gjøre som han sier, som i at jeg holder munn når han synes jeg maser, samme hva det er om, ellers så stikker han og ignorerer meg i lang tid. Det gjør vondt og fortviler meg.

Slik har det vært lenge. Jeg har det ikke bra med han og har lenge prøvd og samle meg til å gå.

Men jeg klarer det ikke. Jeg går hele tiden og tror han vil endre seg, at det vil bli bedre, at han blir den han var da vi ble et par.

Jeg har et barn fra før, som har vokst opp sammen med samboeren min. Han var baby da vi møttes. Han er veldig glad i han, og har stor glede av han. Jeg er redd for å ta fra han denne mannen, og jeg er redd for å bli alene om alt i en by jeg ikke har familie. Jeg studerer bare her.

Hvorfor greier jeg ikke innse hva han gjør? Hvorfor prøver jeg så hardt å tro han, når han allikevel ikke er en fyr jeg har det bra med? Hva er det med meg? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at det er vanskelig, men han kommer ikke til å endre seg. Det er ikke som at han bare har gjort 1 feil.

Han har hatt kontakt med andre damer av seksuell art, flere ganger som du sier. Han lyver deg regelrett i trynet og viser deg da null respekt. Manipulert deg til å ta en abort du var i mot, med lovnad om at dere kunne få et barn senere. I tilegg er han kontrollerende i det daglige.

Så ja slå opp og flytt ifra han. Etter en liten stund vil du nok innse at du har fått det bedre uten han også :)

• Liker 1
Skrevet

get out....

Anonymous poster hash: b6265...62b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...