Gå til innhold

Hvem hadde holdt ut dette? Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er forlovet med en mann som har et barn han ikke har sett på lenge. Nå som han skal se barnet sitt igjen så har rettsvesenet og dem blitt enige om at hun skal være sammen med han når han har barnet i 6 måneder. Det var hun som kom med forslaget siden barnet ikke har sett faren på noen år. Da vil barnet få en myk tilpasning.

Det er hun som holdt barnet borte fra han for å ta hevn for at hun ble alene etter at han traff meg. Jeg har knapt sett forloveden på flere dager fordi han ikke vil provosere eksen med mitt nærver eller telefonsamtaler. Har sittet alene hver dag siden torsdag. Verst nå som det er søndag og at slik skal det fortsette i 6 måneder. Sender jeg melding eller ringer så svarer han kanskje en gang hver 3. time. De er i familiebursdager, på kjøpesenteret og i dag vet jeg ikke en gang hvor de er.

Det verste er at han var utro mot meg med eksen i begynnelsen av forholdet. Noe jeg tilga fordi han var totalt forvirret og prøvde å få forholdet til å fungere visstnok for å se sønnen uten at jeg visste noe. Dette er nå 5 år siden så vi har hatt det bra de siste årene. Senest i går spurte han om vi ikke skulle gifte oss før, fordi han merker at jeg er lei hele greia.

Han siert at jeg ikke forstår, at dersom jeg ikke tåler at han er barn må jeg si det nå. At jeg er umoden, masete og kravstor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må selv avgjøre hvor mye energi du vil legge i forholdet. Du kan ende med på et senere tidspunkt å føle at du gav altfor mye uten å få så mye igjen. En mann med barn kan være krevende å forholde seg til som kjæreste, men det er veldig positivt at han gjerne vil ha et så godt forhold til datteren sin.

Du står nok ved et veiskille, men det er viktig å forstå at for din kjæreste så er barnet hans det viktigste i livet hans. Du kommer alltid til å være nummer to i forhold til det.

Anonymous poster hash: c9f15...393
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...