Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er så fryktelig dårlig på hår! Jeg har så veldig lyst til å lage sånne bølger som hun til høyre på bildet, men jeg får det ikke til. Det blir liksom mye større krøller når jeg prøver. Noen som har tips til hvilket redskap jeg kan bruke for å få det til?

Takknemlig for tips!

post-53571-0-52999900-1376252286_thumb.j

Link (bildet var litt lite) hvis noen gidder å se, jeg er litt grønn på det her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg får cirka sånne bølger når jeg retter håret f.eks. på kvelden, fletter håret og sover med fletta. Så har jeg fine bølger når jeg våkner. Hvordan du lager de med rettetang f.eks., vet jeg ikke. Får ikke det til, så da gjør jeg det på en enklere måte :P

Edit: Nå skal det sies at jeg har MYE fall og bølger fra før. Det er derfor jeg retter håret først, ellers blir håret altfor stort :P

Endret av Purple Diamond
Skrevet

Da skal jeg prøve det selv om håret mitt ikke har så mye fall fra før. Tusen takk! :laugh:

Noen andre?

• 4 uker senere...
Skrevet

For slike bølger ville jeg flettet håret før leggetid. Eventuellt investert i en bølgetang, har en fra Gamma Piu som er veldig bra, men da blir det en del mer definerte bølger en det som er på bildet du henviser til.

Skrevet

Du kan få bølgetang som gir mindre bølger, er den jeg har sett mest av, eller så kan du få en som gir større bølger, fungerer best på halvlangt hår vil jeg tro. Jeg fikk ihvertfall beskjed om at jeg hadde for langt hår til at de store bølgene ville holde.

Bølgetangen gir veldig fine og naturlige bølger synes jeg, også liker jeg måten det gjøres på, bare å klemme så har du bølger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...