Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om folk som går med den samme frisyren i år etter år?

Må innrømme at jeg gjør det selv. Har hatt skulderlangt, lett oppklippet hår med lyse striper i i årevis da jeg føler jeg kler det best mtp hudfarge. Samtidig er det liksom "meg", føler meg fremmed med mørkt hår o.l.

Er jeg verdens kjedeligste eller?

Anonymous poster hash: 1a2e1...e73
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de kler frisyren tenker jeg ikke at den er kjedelig. Men har selv tenkt om en som hadde pannelugg og langt hår hele barne og ungdomsskolen at hun burde bytte, siden det ikke kledde henne.

Jeg ser lik ut på håret hver dag :laugh: Vet jeg kommer til å angre om jeg farger der mørkt eller klipper det kort.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker vel ikke så mye om dem. Eller, jeg vet av et par damer som tydeligvis har hatt samme sveis siden 80-tallet, og frisyrene er ikke fine. Men jeg tenker ikke på det hvis det er en helt normal sveis!

• Liker 4
Skrevet

Jeg har hatt samme sveis i årevis jeg og.. Er bare fargen dom endrer seg litt innimellom. Men pleier som regel å være ganske like farger.

Skrevet

Er ikke mange jeg kjenner som driver å skifter farge og frisyre så ofte egentlig. Jeg har hatt langt mørkebrunt hår alltid nesten. Det er det jeg syns er finest på meg.

Anonymous poster hash: 9f980...b79

Skrevet

Skal jeg farge håret rosa? :klo:

Rosa er aldri feil! :tommelopp:

Som ei som skifter hårfrisyre eller farge ca. annenhver til hver måned kan jeg ikke si jeg tenker noe spesielt om folk som aldri skifter frisyre. Jeg tenker nok at de er fornøyd med den frisyren de har, og det er jo bare bra :)

• Liker 5
Skrevet

Så lenge folk er fornøyd med sin egen frisyre, får de gjøre (eller ikke gjøre) det de vil for meg. Har selv skifta litt frisyre oppigjennom, men har hatt den samme fargen nesten hele tiden. Fornøyd med det :)

Gjest Sunshine23
Skrevet (endret)

Folk som har samme hårfargen og frisyren (spesielt frisyren) siden barneskolen er vel litt kjedelige tenker nå jeg :P

Vet om ei som har hatt samme frisyren og samme hårfargen år etter år. Faktisk helt siden barneskolen. Askeblondt hår, pannelugg og hår til skuldrene.

Ja jeg dømmer fælt nå, men synes bare det er så kjedelig og trist. Men men hun er vel fornøyd da.

Endret av Sunshine23
Skrevet

Jeg har hatt ca samme frisyre i omtrent 15 år. De eneste forandringene jeg har gjort de siste ti årene har vært et par år med permanentkrøller, og to runder med rødt hår. Vanligvis farger jeg det svart.

Utenom det har jeg hatt langt hår de siste femten åra.

Jeg har såpass langt hår at jeg ikke har lyst til å klippe det kort, sannsynligheten for at jeg får det like langt igjen er ganske liten.

Så jeg stusser tuppene når de blir slitte, og lar det være med det.

Så er det like morsomt hver gang jeg kommer til en ny frisør og de får leke med det lange håret mitt da. Er ikke hver dag de ser hår på 80 cm :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt ca samme frisyre i omtrent 15 år. De eneste forandringene jeg har gjort de siste ti årene har vært et par år med permanentkrøller, og to runder med rødt hår. Vanligvis farger jeg det svart.

Utenom det har jeg hatt langt hår de siste femten åra.

Jeg har såpass langt hår at jeg ikke har lyst til å klippe det kort, sannsynligheten for at jeg får det like langt igjen er ganske liten.

Så jeg stusser tuppene når de blir slitte, og lar det være med det.

Så er det like morsomt hver gang jeg kommer til en ny frisør og de får leke med det lange håret mitt da. Er ikke hver dag de ser hår på 80 cm :P

Wow! Misunnelig :)

Skrevet

ja det er så kjedelig...

3b2866c1de4e396d04765ab92e6d2d73.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en venninne som har hatt samme frisyre hele livet. Og jeg tenker ikke noe annet enn at da trives hun nok godt med det;)

Gjest Tigress
Skrevet

Anna Wintour har vel hatt den same sveisen så lenge ho har vore i motebransjen, har ho ikkje? Ho er framleis ein av dei mektigaste kvinnene i motebransjen.

Skrevet

Det er sånn Jennifer Aniston frisyre jeg har. :fnise: Men så har jeg tykt og fint hår også da.

TS

Anonymous poster hash: 1a2e1...e73
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg tenker at de sliter litt med å tenke nytt...

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Anna Wintour har vel hatt den same sveisen så lenge ho har vore i motebransjen, har ho ikkje? Ho er framleis ein av dei mektigaste kvinnene i motebransjen.

Til og med uten at håret er langt!

Gjest Sunshine23
Skrevet

ja det er så kjedelig...

3b2866c1de4e396d04765ab92e6d2d73.jpg

Ja jeg synes faktisk det.

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe i veien for å ha samme frisyre vell? :)

Men jeg kikker rart på den som fremdeles går med "bedehus" frisyre :P

Skrevet

Joda, men hva skal man gjøre, liksom?

Jeg har for tynt hår til at det er fint langt, og jeg har for rundt ansikt til at det er kledelig med kort frisyre. Så da blir det sånn halvlangt da. Har askeblondt hår, men av og til er jeg så spennende at jeg farger det.... brunt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...