Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Skrev et innlegg for en tid tilbake, der jeg spurte om andre sine erfaringer med slik behandling. Til å begynne med følte jeg meg veldig tørr/flassende i huden og følte at en masse urenheter kom opp. Dette er visst helt vanlig. Rundt behandling nr.3 begynte det å bli bedre. For det første fikk jeg beskjed om å ikke bruke MD loation hver kveld, pga. jeg ble så tørr (har svært sensitiv/tørr hud). Huden min begynte å bli klarer, renere (kvisene/urenheten) ble sterk redusert og jeg følte at jeg hadde begynt å få tilbake fuktigheten i huden. Når det gjleder arrene, har de sakte men sikkert bleknet. Men som hudpleieren sier, hud er et levende organ, så det tar tid å repare den. Nå etter 5 gangs behandling på tirsdag, ser jeg at jeg har fått en utrolig klar, jevn hud. Arrene mine (som var som røde flekker, ikke dype groper, de syntes mest når jeg ble veldig varm i huden eller kald, så ut som mørke blålilla flekker) har bleknet mer og mer, men man må være tålmodig. Jo eldre man er, desto saktere går det å redusere arr. Har bli kvitt masse urenheter, det er lenge siden huden har føltes så ren og klar. Tenkte bare jeg skulle si hvordan jeg har opplevde, siden det var mange her inne som vurderte en slik kur. Konklusjonen er: Meget godt fornøyd! Men husk du må gi det hele tid, det er først da du vil se resultater. Holdt på å miste motet selv i begynnelsen.
Diva Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Heisann! Så flott at du kom med en rapport om hvordan det gikk :D Jeg er i allefall en av de som var interessert i det, og jeg har tenkt lenge på å muligens prøve MD Formulations. Tusen takk for info! Skal kontakte en hudpleiesalong snart tror jeg... Brukte du tilfeldigvis noen i Oslo/Bærum ? D. ;o)
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 ja, jeg brukte en hudpleiesalong på majorstuen. Nærmere bestemt i vibesgt. 31. Nevner ikke navn, siden jeg mener å huske at man ikke skal gjøre det her inne.
Gjest Madley Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Kan jeg spørre hva du betalte for denne typen behandling?? Jeg har nemlig begynt å tenke litt på at huden min burde hatt en runde med vinkelsliper..Og det kan jo ende riktig galt. Har mye arr og galskap etter tenårene.
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Jeg gjorde dette i sommer, jeg forklarte det også i en av trådene, men husker ikke hvilken :-? jeg gikk til nærmeste hudpleier, og betalte rundt 500,- for behandlingen. Jeg tok bare behandlingen èn gang da. For å "fremkalle" kvisene mine, så huden ble bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #6 Skrevet 22. april 2004 Ja, jeg betalte første gangen kr.260 og deretter har prisen godt opp for hver gang. Vet egentlig ikke hvorfor den har gjort det. Kanskje for de jeg får sterkere frutsyremaske for hver gang og at det er dyrere. Den siste gangen (5 gang) bet. kr. 380. Altså ikke så dyrt som den andre her inne har beskrevet. Masken sitter på i 10-12 min. Dette tilpasser hudpleieren i forhold til huden din. Lykke til! PS: Hvis du blir bedt om å kjøpe MD loation for å bruke den ved siden av, det er for å aksellerer behandlingen, ville jeg kjøpt den via nettet. Da sparer du masser penger. Flasken koster 1/3 av prisen hos hudpleier. Jeg bet. nemlig ca. kr. 530 for en flaske på 30 ml, altså svært dyrt i forhold til hva jeg har funnet ut i ettertid det koster å kjøpe via nett.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Vil bare legge til, at det tar mye leng å bli kvitt gamle dype (groper) arr, enn nye (ferske) arr uansatt om de er flate røde eller dype groper. Men uansett dette krever enn enorm utholdenhet. Vet om en dame som brukte 2 år med jevnlige behandlinger, for å bli kvitt sine gropete, blå/lilla arr. Så som dere skjønner dette med arr tar tid, men man kan få veldig bra resultater hvis man holder ut. Lykke til!
suzie Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Jeg har begynt å gå til ansiktsbehandling ca hvert kvartal, og har kjempegod erfaring. På behandlingene får jeg div masker, og utklemming. Dette betaler jeg ca 600 kr for (men det er inkludert nakkemassasje). Hjemme bruker jeg MD Formula facial lotion, og er kjempefornøyd. Har fått mye renere og klarere hud, og har langt færre akneutbrudd, periodevis helt fraværende. Nå neste gang har jeg også bestilt fruktsyrebehandling, for å prøve den mer intensive varianten man får i salongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå