Gå til innhold

Ingen gjenboere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg må bare le litt av meg selv..Jeg har HELT misforstått dette uttrykket som går igjen i boligannonser.

Jeg har sett for meg at det betyr at det ikke er noen gjenboende personer i boligen, som f.eks leieboere. Ser jo nå etter et google søk at det er helt feil.

At det faktisk betyr at det ikke er innsyn fra naboer i boligen er jo helt ulogisk ;) Hvorfor skriver man ikke bare ingen innsyn i boligannonser i stedet? :D

*ler litt av meg selv*

Anonymous poster hash: e3603...47e
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooops, trudde det var snakk om spøkelser jeg :rodme: Er det ikke det som kalles gjenboere da?

Okei, helt seriøst, så har jeg aldri helt forstått hva/hvorfor det der står i annonsene.

• Liker 2
Skrevet

Oooops, trudde det var snakk om spøkelser jeg :rodme: Er det ikke det som kalles gjenboere da?

Okei, helt seriøst, så har jeg aldri helt forstått hva/hvorfor det der står i annonsene.

Godt vi er flere som har misforstått litt ;) hehe

Anonymous poster hash: e3603...47e

• Liker 1
Skrevet

Din forklaring er mye mer logisk, TS!

Dette uttrykket slenges ofte rundt, det skal visst ikke mye skjerming til før man kan påstå at INGEN ser inn vinduene dine. De fleste plasser jeg har vært på visning der dette har vært trekt frem, så har jeg sett rett inn i stua til flere naboer fra ulike rom. Lurer på hva kriteriene for dette er.

Anonymous poster hash: 8fa78...fb5
Skrevet

Jeg trodde også det var spøkelser. Så har jeg alltid tenk for meg selv "herregud for noen idioter som påpeker at det ikke er gjenferd i huset dems, da'aaah"

:fnise::fnise:

Skrevet

Første gang jeg hørte utrykket tenke jeg også at det må bety at det ikke er noe leieboere i hybeldelen.

Ingen gjenboere= ikke innsyn fra naboen. Det utrykket er ikke så veldig logisk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde også det var spøkelser. Så har jeg alltid tenk for meg selv "herregud for noen idioter som påpeker at det ikke er gjenferd i huset dems, da'aaah"

:fnise::fnise:

:rolleyes::fnise:

Anonymous poster hash: b27be...293

Skrevet

jeg var bombe sikker på at det betydde at vis du hadde bodd der før kunne du ikke få bo der igjen. jeg tenkte at det selvfølgelig var pga dårlige tidligere leieboere.

fant ut for noen år siden at det ikke stemte,men synes de kunne funnet på et bedre ord som faktisk forklarer hva det er. for mye forvirring ellers:)

Anonymous poster hash: 274c0...8d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...