Gjest Mnea Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg lurer på hva vi skal underholde gjestene med mens vi tar bilder? Reiser vel fra kirka 14.30 til der vi skal ta bilder, middag er klokka 17.00. Det er 2,5 time.. Har tenkt å kjøpe inn ost å kjeks sånn at de kan få litt i magen mens de venter. Hva gjorde dere? Noen tips? :D :D
CathFoto Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Planen vår er snitter, velkomstdrikke, kaffe og mingling.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 NÅR dere tar bilder. I de bryllup jeg har vært i har vi fått champagne og fingermat. Og mer enn bare ett glass champagne altså. Anonymous poster hash: cf607...1dc 10
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Champagne og mingling, ja. Anonymous poster hash: 34233...927
MissEi Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Pass på det er nok champagne, ingenting er verre enn venting i bryllup 1
Gjest Mnea Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Tusen takk for svar til dere som ikke kommenterer hvordan jeg skriver!!!! Får kjøpe inn masse champagne
Gjest Nesevisa Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 ...og pass på at det er nok Farris eller annet alkoholfritt i tillegg! Ellers risikerer du en gjeng særdeles sløve gjester innen dere ankommer... 3
Gjest Mnea Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 ...og pass på at det er nok Farris eller annet alkoholfritt i tillegg! Ellers risikerer du en gjeng særdeles sløve gjester innen dere ankommer... Hehe.. ja det vil vi ikke ha Mange takk
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg var i bryllup der det var litt ventetid. De var heldige med været, så det var sol, og det var *masse sjampanje* og jordbær. Det var en hyggelig ventetid, mye pga at de hadde leid inn en liten jazz-trio som stud ute på plenen og spilte en times tid, veldig kult, gammel dixieland og annen livlig standardjazz.. Folk sto og pratet og ruslet på plenen, andre sto og lyttet mer aktivt (kanskje de som ikke kjente så mange å mingle med...) Men om man ikke kjenner musikere som gir kompispris, blir det kanskje en ganske dyr time for brudeparet. Likevel er det akkurat denne timen jeg husker best fra bryllupet! Anonymous poster hash: 9582f...0be
TrickyCicci Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Gjestene våre fikk musserende (med og uten alkohol), litt spekemat og frukt og hadde egne rom de kunne mingle på. Vi hadde også laget en oversikt over hvem-er-hvem, samt en fremtidsquiz (spm om hvordan de trodde livet vårt kom til å bli) de kunne velge å fylle ut for å ha noe å gjøre. Som gjest selv hadde jeg ønsket mulighet for noe å tygge på, og mingling, og evt. musikk, aktiviteter hadde kommet som en bonus
Gjest Mnea Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 Gjestene våre fikk musserende (med og uten alkohol), litt spekemat og frukt og hadde egne rom de kunne mingle på. Vi hadde også laget en oversikt over hvem-er-hvem, samt en fremtidsquiz (spm om hvordan de trodde livet vårt kom til å bli) de kunne velge å fylle ut for å ha noe å gjøre. Som gjest selv hadde jeg ønsket mulighet for noe å tygge på, og mingling, og evt. musikk, aktiviteter hadde kommet som en bonus Quiz hørtes jo veldig kult ut Mange takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå