AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg er en gutt rundt 20 årene som har hatt sex med 4 jenter på jobben, og felles med alle jentene er at jeg kun ønsker sex over en liten periode, så jeg er på en måte "ferdig" med dem, og da begyner jeg å overse dem på jobben. Dette er ikke noe jeg gjør bevisst, det skjer bare, selv om jeg ikke ønsker det. 2 av dem har tatt dette opp med meg, og da sa jeg at jeg bare oppførte meg normalt, og det gjorde jeg jo også, men så begynte jeg å tenke på det i ettertid, og ja, jeg har faktisk vært overlegen. Nå merker jeg ubehag hver gang jeg snakker med de, får følelsen av at de ønsker mere enn meg, og klarer derfor ikke å forholde meg noe særlig til dem, og jeg fortsetter å overse, jeg klarer rett og lett ikke å være meg selv rundt dem lenger. Noen som har noen innspill på hvorfor ? Anonymous poster hash: 4f7d2...118
rumperister Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Tydelig at jakten da er over for din del, og at du ikke "har mer å hente" der. Let heller etter nye ting hos dem. Interesser deg i dagen deres, på at platonisk nivå ;-)
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 jobber du i oslo? Anonymous poster hash: 4b7bc...a0e 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 jobber du i oslo? Anonymous poster hash: 4b7bc...a0e Ja, men oslo er en stor by Anonymous poster hash: 4f7d2...118
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 det er sånne gutter vi jenter får knust hjerte av
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #6 Skrevet 15. august 2013 det er sånne gutter vi jenter får knust hjerte av Hvorfor det? Selv om man har sex, betyr det ikke at man automatisk går inn i et forhold. Anonymous poster hash: 4f7d2...118
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #7 Skrevet 15. august 2013 Hett tips: Finn jenter et annet sted enn på jobben. Anonymous poster hash: 45684...50f 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #8 Skrevet 15. august 2013 Du er en dust. Anonymous poster hash: a6758...9dc 4
Gjest gjest Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Du er en dust.Anonymous poster hash: a6758...9dc Det syns jeg var strengt!
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #10 Skrevet 4. september 2013 Akkurat sånne gutter som gjør jenter usikre, kanskje du burde si dette før du hopper i køys med dem. Anonymous poster hash: 4f7d2...118 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 4. september 2013 #11 Skrevet 4. september 2013 Eller kanskje disse skanksa som ligger med samme fyr burde tenke seg om to ganger før de banger jobbens felles..ikke høl, men tapp. 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2013 #12 Skrevet 4. september 2013 Vel, jeg ser ikke noe galt i det egentlig, dersom begge parter er innforstått med det FØR dere begynner. Noe tydeligvis disse jentene ikke er, fordi du får dem til å tro noe annet? Eller? Og å overse de var jo kanskje litt drøyt selv om du ikke ønsker noe mer nødvendigvis, når du allerede har vært såpass intim med dem, men du sier jo du ikke merker det selv, så... Anonymous poster hash: 6e664...6f6
Sommerfugl90 Skrevet 4. september 2013 #13 Skrevet 4. september 2013 Kanskje en idé også at jenter slutter å være så utrolig naiv. Og kanskje også begynner å ta seg selv noe mer seriøst. Denne gutten virker jo heller ikke å være veldig fornuftig..
Lemming Skrevet 4. september 2013 #14 Skrevet 4. september 2013 Sier som en over her. Finn jenter et annet sted enn på jobben. Kan bli dårlig stemning på jobb om du fortsetter slik!
zana Skrevet 5. september 2013 #15 Skrevet 5. september 2013 (endret) Lurt å holde på med sånt på fritiden Blir sikkert mye intriger mellom jentene dine også? Endret 5. september 2013 av zana
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #16 Skrevet 7. september 2013 Lurt å holde på med sånt på fritiden Blir sikkert mye intriger mellom jentene dine også? De vet ikke om hverandre. Tror ogsaa det er like greit. TS Anonymous poster hash: 4f7d2...118
Hoppetaujenta Skrevet 7. september 2013 #17 Skrevet 7. september 2013 Er ikke det en grei regel å huske på fra nå av da? Ligg unna alt som rører seg av kvinnfolk på jobben, både den du har nå og alle jobber du kommer til å ha resten av ditt liv. Verden er ellers full av "jord som du kan pløye", hvis trangen er så kjempestor.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #18 Skrevet 7. september 2013 det er sånne gutter vi jenter får knust hjerte av "wow du ej gutt....som pujer jentej? Må jo bety du er kjekk da!!! Og sjikkeli asshole. Som ikke har med blomster til baje meg!"Anonymous poster hash: dea2a...aad
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #19 Skrevet 7. september 2013 Akkurat sånne gutter som gjør jenter usikre, kanskje du burde si dette før du hopper i køys med dem.Anonymous poster hash: 4f7d2...118 Ja jøss ass. Tenk at cassanovaen benytter seg av tilbudene han får i fleng istedet for å tenke på hvor usikker han gjør hver enkelt tilbud.Anonymous poster hash: dea2a...aad
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 #20 Skrevet 7. september 2013 En på jobben hos oss holder også på sånn. Ler for meg selv hver gang jeg har noe med den avdelingen å gjøre... Nå har han blitt sammen med det største rosa fjolset av de alle, og tror ikke engang hun vet at han har pult alle jentene i rommet før henne De fleste er nok så flau over det at de tør ikke si noe heller, så de lar henne bare skryte og stå i, om hvor mye fint han gjør for henne.... Anonymous poster hash: b6646...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå