Gå til innhold

Hvordan kan en så vakker dame bli sammen med en så lite attraktiv mann ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende er ikke alt. Han har sikkert en flott personlighet. Han er jo ikke stygg? Synes ikke det var noe galt i dette. Ikke my cup of tee, men så kan jo ikke alle ha samme smak.

Skrevet

Vil ikke si han var noe oppsiktsvekkende uattraktiv akkurat. Helt average egentlig. Ikke et par jeg hadde "reagert" på om jeg hadde sett de sammen..

Skrevet

Er det bare jeg som synes de ligger på likt nivå utseendemessig?

• Liker 4
Gjest Riskjeks
Skrevet

Nei ;)

Synes begge var helt vanlige i grunnen.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Nei ;)

Synes begge var helt vanlige i grunnen.

Enig med dere to.

Skrevet

helt "vanlige"... nå vil jeg ikke akkurat si at jeg ser sånne damer sprade rundt overalt i nabolaget her.. men utenomjordisk vakker var hun jo ikke. Men tilbake til tema så kan jeg ikke akkurat si at denne mannen var noe spesielt uattraktiv? Helt vanlig mann, og kan tenke meg at han er kjekk i manges øyne. Kan godt hende han har en ganske flott personlighet og?

Må si jeg synes det er oppsiktsvekkende hvor lett folk har for å si at folk er stygge og uattraktive.. skal ganske mye til før jeg synes noen er direkte stygg.

Skrevet

Men er det ikke litt slik da? Menn kan være stygge og likevel få seg bra dame. Stygge damer derimot, får ikke bra mann..Og da blir det vel slik at menn er vinnerne på sjekkemarkedet?

Anonymous poster hash: 8ebf0...46c
Gjest Riskjeks
Skrevet

helt "vanlige"... nå vil jeg ikke akkurat si at jeg ser sånne damer sprade rundt overalt i nabolaget her.. men utenomjordisk vakker var hun jo ikke. Men tilbake til tema så kan jeg ikke akkurat si at denne mannen var noe spesielt uattraktiv? Helt vanlig mann, og kan tenke meg at han er kjekk i manges øyne. Kan godt hende han har en ganske flott personlighet og?

Må si jeg synes det er oppsiktsvekkende hvor lett folk har for å si at folk er stygge og uattraktive.. skal ganske mye til før jeg synes noen er direkte stygg.

Husk at hun er sminket og stylet etter alle kunstens regler ;) Uten sminke ser nok ganske vanlig ut, omtrent på samme "nivå" som mannen, om du vil. Ingen av dem er stygge, men heller ikke direkte vakre. Gjennomsnittlig pluss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...