Gjest Camilla Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i 8 mnd, han er 35 år, før vi ble sammen hang han mye sammen med en veldig god venninne. De hadde en VELDIG flørtende tone mellom seg, det har han fortalt og "alle" trodde at de var noe mer enn venner. Den første tiden vi datet lurte jeg på denne damen fordi hun skrev så flørtende til han på facebook. Til meg sier han at de aldri har hatt sex, et smask på munnen er det eneste, de har overnattet sammen på fester, sovet i samme seng nakne, litt beføling har det vært fra hans side.(?) men de har ikke hatt sex....for meg virker dette merkelig men han sier så.. Kjæresten har en stor omgangskrets og denne damen er en del av denne, jeg var litt skeptisk da de to skulle på en fest uten meg for en stund siden og tok dette opp med han. Jeg håpet å høre noe som at "hun er som en søster for meg, jeg kunne aldri vært kjæreste med hun, det er KUN vennskap) det hadde beroliget meg, men det sa han ikke, han sa som sagt at de aldri hadde hatt sex, men han dro på det når jeg spurte om hun kunne ha vært en aktuell kjæreste og han bekreftet at de hadde nok vært LITT mer enn bare venner. Vi har møtt hun på fest ett par ganger, og hver gang har han pratet med hun mens han står med en arm rundt hun. Jeg kjenner at jeg ukomfortabel med det. Jeg har snakket så vidt med hun, og jeg tror ikke hun er interessert i han som noe annet enn en venn men hun sier at hun savner han fordi de ikke kan ha samme forhold nå som de hadde før meg.... Jeg har på følelsen at han ville gått lengre med hun og hun hadde villet, derfor føles det ikke helt ok, men jeg kan ikke nekte han å være venninne med hun/snakke med hun osv heller. Hva hadde dere synes/følt?
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Jeg ville bedt han slutte å gå på de samme festene som hun venninnen er på, eller som dere er på.Er denne venninnen singel eller har hun kjæreste ? Bare prøv å unngå henne så langt det går.Er hun på besøk hos dere noen ganger eller ikke hva slags kontakt har de ?finner de på noe alene sammen, skriver eller ringer han til henne fra sin telefon ?
Gjest Camilla Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Jeg ville bedt han slutte å gå på de samme festene som hun venninnen er på, eller som dere er på.Er denne venninnen singel eller har hun kjæreste ? Bare prøv å unngå henne så langt det går.Er hun på besøk hos dere noen ganger eller ikke hva slags kontakt har de ?finner de på noe alene sammen, skriver eller ringer han til henne fra sin telefon ? Det er ikke til å unngå å treffe på hun på fester og lignende. Hun er ikke på besøk hos han lenger så vidt jeg vet, men de har en del kontakt via facebook vet jeg, i helgen sa han at han hadde lyst til å gå på en fest b.l.a fordi hun var der.... jeg ble selvfølgelig irritert fordi jeg vet alt som jeg vet, de har en fortid, litt mer enn bare venner. Da ble han enda mer irritert og sa at han ikke kom til å fortelle meg flere slike ting fra fortiden når det blir brukt mot han . Åhh
Antique Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Skjønner frustrasjonen din! Jeg syns det er litt rart at han ikke viser mer forståelse for deg også, spesielt når du har tatt dette opp med han og. Virker som han fortsatt vil "holde på henne", sånn just in case, eller hva jeg skal si?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Med den fortiden de har, og spesielt med den "interessen" han fortsatt har med henne, hadde jeg fått helt vondt i meg om det var min kjæreste det var snakk om, og dette hadde jeg vært helt ærlig om - hadde nok ikke klart å latt vær om jeg ville en gang - og egentlig forventet at han reduserte kontakten dem imellom kraftig. At han står og holder rundt henne på fest hadde for eksempel vært helt uakseptabelt for meg. Men det er sånn jeg er, for andre er gjerne slike ting greit, men jeg skjønner veldig godt at du reagerer i alle fall. Anonymous poster hash: d2ebe...49c 2
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Så du bor ikke sammen med kjæresten din ? hvis du ikke gjør det har du jo ingen peiling på hvor god kontakt de har da ?? nei jeg ville satt ned foten her altså.Og hvorfor er det ikke til å unngå å møte henne på fester hva er grunnen ? Sa han virkelig til deg at han ville på en fest fordi hun var der ??
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Jeg ville ikke satt foten ned. Jeg ville takket for meg og sagt at når han føler han er ferdig med denne "venninnen", så kan han ta kontakt igjen. Jeg er ikke god til å kontrollere sjalusi, og det er ikke noe jeg vil sette meg eller andre utfor. Så da er det like greit å bare avslutte enten til man er på samme nivå eller for alltid. Anonymous poster hash: a1b1e...f12 1
Gjest Camilla Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Så du bor ikke sammen med kjæresten din ? hvis du ikke gjør det har du jo ingen peiling på hvor god kontakt de har da ?? nei jeg ville satt ned foten her altså.Og hvorfor er det ikke til å unngå å møte henne på fester hva er grunnen ? Sa han virkelig til deg at han ville på en fest fordi hun var der ?? De deler samme hobby, derfor treffer vi på hun...ja, han sa navnet hennes pluss en annen. Jeg reagerte på det, men fikk lite forståelse for det. Han mente vi hadde snakket ferdig om hun og han siden jeg har snakket med hun og "alt" på fest som han sa...men jeg er ikke komfortabel og ble enda mer usikker når han nevnte fest i helgen og hennes navn. Hadde de BARE vært gode venner tidligere så hadde det ikke vært noe problem...problemet er at det har vært litt mer enn det..
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 De deler på samme hobby ? ja men la vær å gå der hun går da ! kan det være så vanskelig ? hva slags hobby er det ?
Gjest Line Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 De er bare venner fordi hun vil det. Han er egentlig interessert i sin venninne og hun utnytter det og ler fordi hun vet at hun når som helst kunne ta ham ifra deg. En jente som respekterer deg så lite at hun henger med armen rundt ham når dere er sammen, er en svært dårlig venn (av ham). Han respekterer heller ikke deg, når han lar dette holde på slik. Jeg er enig med en kommentar over, at dette bør du bare takke nei til og vise at du er mer glad i deg selv enn at du gidder spille 2.fiolin. Si at han kan ta kontakt når han er voksen nok til å ha et forhold, eller har vokst ifra venner som har så lite respekt for andre. Han er helt tydelig ikke bra nok for deg.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 Dersom det skal bli disse to til slutt, er det lite du kan gjøre med det uansett. Jeg hadde neppe orket ha det sånn, for det høres ut som om dette er mer enn et vanlig vennskap. Tror jeg hadde satt ham fri, rett og slett. Ville heller ha hatt en mann som ikke var voldsomt begeistret for en annen kvinne. 1
Miauuu Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Som en AB skrev over, jeg hadde avsluttet forholdet til han var ferdig med venninnen. Dere har kun vært sammen i åtte måneder og da er man vanligvis oppslukt av hverandre. Da nøler ikke kjæresten og svarer at det kunne vært noe mer mellom dem, når man spør han om han kunne vært kjæreste med venninnen. Da er det noe rimelig galt. Du skriver at hun ser på han som en venn, men at hun savner det forholdet de hadde før. For meg virker det som at denne venninnen har et bekreftelsebehov som tidligere ble tilfredsstilt av typen din. Du skriver også at det har vært beføling fra hans side, men ikke hennes. Typen din falt selvfølgelig for flørtingen, men fikk henne aldri. Han måtte nøye seg med situasjonen og fant seg en annen kjæreste, men han er alltid på lur i tilfelle venninnen skal bli singel. Dette er bare en hypotese, men av det lille du skriver så virker det slik for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå