Gå til innhold

Solosang under vielsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss om to uker og har fått en til å synge under vielsen. Han skal synge et par sanger, men vi har ikke bestemt oss for hvilken.

Lurer veldig på When you say nothing at all med Ronan Keating som den ene.

Kan noen hjelpe meg med forslag til sanger til dette. Aller helst skikkelige kjærlighetssanger;)

Anonymous poster hash: 44b94...54c

Videoannonse
Annonse
Gjest Gemini7
Skrevet

Vi hadde "Utan dina andetag" av Kent som den ene (sjekk ut noen av de akustiske cover-versjonene av jenter på Yputube, nyyydelig- vi hadde også kvinnelig vokalist.

Som den andre hadde vi To make you feel my love av Bob Dylan- Kelly clarkson har gjort en fin versjon av den. (Vi byttet dog ut frasen "I know you haven't made your mind up yet med "We've made our minds up now the scene is set") :)

Begge vakre sanger.

Synes mye av det som brukes i bryllup er oppbrukt, som cecilia wennersten og Yoy raise me up osv, så vi ønsket noe som ikke var like vanlig..

Av andre vi hadde på lista var Elska mig nu av Bjørn afzelius og Annie's song av John Denver. Nydelig begge..

Skrevet

It feel like home er nyyyydelig!

Skrevet

Hva med en sang som dere har et spesielt forhold til? :)

• Liker 2
Skrevet

Bare ikke ha disse:

Det vackraste

You raise me up

From this moment

Mitt hjerte er ditt

Halleluja

Finaste eg veit

Tror dette er gjengangerne i de 7 bryllupene jeg har vært i de siste fem årene.

Anonymous poster hash: b34d8...a31
  • Liker 4
Skrevet

The Rose, Unintended, Vår beste dag, Songbird, My funny Valentine (skal vi ha), a thousand words, Come away with me.. kommer litt an på hva slags stil og totalinntrykk dere vil ha i vielsen.

Skrevet

Hva med en sang som dere har et spesielt forhold til? :)

Det er den jeg skrev:) When you say nothing at all.

Men vi tenkte å ha to sanger:)

Skrevet

The Rose, Unintended, Vår beste dag, Songbird, My funny Valentine (skal vi ha), a thousand words, Come away with me.. kommer litt an på hva slags stil og totalinntrykk dere vil ha i vielsen.

Vi skal ha det litt formelt og veldig hyggelig ( ikke formelt og stivt- veldig god forklaring.... ) Vi skal ha utendørsvielse ute på fjellet om det har noe å si.

Skrevet

Vi skal ha det litt formelt og veldig hyggelig ( ikke formelt og stivt- veldig god forklaring.... ) Vi skal ha utendørsvielse ute på fjellet om det har noe å si.

Jeg tenkte mer på hvordan dere skal bruke sangen i vielsen for å få en vielse som gjenspeiler dere som personer og par. Hvilke inn og utmarsjer skal dere ha? Hvis dere skal ha det på fjellet, kanskje noen folketoner kan passe?

Skrevet

Vi er nok et ganske "moderne par" som ikke nødvendigvis følger mengden.

Sånn i musikkstil er vi nok pop/rock. Folkemusikk er ikke oss:)

Skrevet

Come away With Me (Norah Jones) er nydelig <3

Skrevet

Stemmer også for Songbird, Eva Cassidy

Anonymous poster hash: 65c5c...33a
Skrevet

Stemmer også for Songbird, Eva Cassidy

Anonymous poster hash: 65c5c...33a

Den hadde vi ! Nydelig :hjerte:

Skrevet

Vi skal ha field of gold med eva cassidy, og Mitt hjerte er ditt ( den får bare være oppbrukt ...vi syntes begge at den er veldig fin, og at den passer til oss! :)

Skrevet

Jeg er nok helt fjern i forhold til de andre forslagene her, men syns "Sånne som oss" av Henning Kvitnes er helt nydelig.

Anonymous poster hash: 3206e...44a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er nok helt fjern i forhold til de andre forslagene her, men syns "Sånne som oss" av Henning Kvitnes er helt nydelig.

Anonymous poster hash: 3206e...44a

Denne har jeg ikke hørt før, men den er kjempefin! :)

Skrevet

"Av längtan till dig" - Kajsa-Stina Åkerström

"Fordi jeg elsker deg" - Bjarte Hjelmeland (hans oversetting av "To make you feel my love")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...