AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Hadde dere noen utdrikningslag før bryllupet? Hvis ikke, gjorde dere noe annet i stedet for? Og hvorfor hadde dere evt ikke det? Jeg har så alt for få venner jeg har lyst å ha med meg på utdrikningslag. Et utdrikningslag er jo ikke bare en "vanlig" fest , men en dag man har lyst å bruke på de aller nærmeste. Jeg føler at alle vennene mine skuffer meg hele tiden, så har svært lite lyst å bruke en hel dag som dette på de. Jeg har forloveren min, som da er kusina mi. Vi tenkte da at kanskje vi kan gjøre noe annet spesielt, men aner ikke hva. Har også tenkt mye på dette i flere år (selvom jeg ikke har vært forlovet engang), men det er først nå når jeg er forlovet og skal snart begynne å planlegge bryllup man virkelig begynner å tenke over hvor trist det er å ikke ha noen særlige venner som du føler er verdt å bruke tiden på. Jeg tenker også mye på hva folk vil si hvis jeg ikke har noe lag, og kommer da evt bare til å si at jeg ikke vil selvom det sårer.. Noen forslag til hva jeg skal gjøre? Anonymous poster hash: 6dd54...4e2
Kardinal Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg faktisk droppet det, ut i fra det du skriver. Hvorfor bygge opp forventinger til et utdrikningslag med folk som bare skuffer deg gang på gang? Om du har lyst så er det jo ingenting i veien for å finne på noe med kusina di. Men jeg ville ikke gjort det av "plikt", om du skjønner hva jeg mener. Hva med å reise et sted? Som en opplevelse eller for shopping. Nå aner jeg jo ikke hva dere liker, hva interesser dere har etc
Kardinal Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Men så må jeg jo tilføye at jeg mitt synspunkt er farget av at vi ikke skal ha utdrikningslag. Ser ikke på det som noen stor greie egentlig, men det er jo forskjellig fra person til person
MissEi Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Dersom du ikke vil ha så har du ikke;) ta med forlover på spa el noe annet kjekt bare dere to ;kr
Mariahamm Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Ettersom hva økonomien er, ville jeg vurdert en kort helgetur, en dag (eller helg) på spa, god middag og kanskje drinker osv med kun deg og forlover hvis du ikke ønsker utdrikningslag. Det tror jeg kan bli minst like koselig, og et utrolig bra minne for deg og forlover 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Det var jo noen fine ideer Jeg vil jo på en måte ha et utdrikningslag, men er jo ikke så morsomt når man nesten ikke har noen å be. Anonymous poster hash: 6dd54...4e2
CathFoto Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Det var jo noen fine ideer Jeg vil jo på en måte ha et utdrikningslag, men er jo ikke så morsomt når man nesten ikke har noen å be. Anonymous poster hash: 6dd54...4e2 Jeg tenker at det fort kan bli like hyggelig med 2-3 som med 10-15 1
Bygdejenta Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Vil sei meg enig med CathFoto, at det fort kan bli like hyggelig med 2-3 stk Trudde heller ikkje eg hadde så mange å be i utdrikningslaget, men når eg fekk tenkt meg om var det fleire eg ynskja å ha med. Tenkt på kven du har bedd i bryllupet (jenter/damer rundt din alder). Kanskje du har ei svigerinna du har lyst å be, kanskje for å bli betre kjent. Kva med følge eit følge til nokon av mannen din sine kompisar, dersom nokon av dei er bedt til bryllup? Ei kusine du kunne tenkt deg å få litt betre kontakt med igjen? Ei ung tante? Evt ei ung tante til mannen? Nokon voksne nieser? Ei gammel god vennine du har mista kontakten litt med? Uansett er det du som bestemmer kven du vil feire med. Det er nokmykje meir hyggelig med 2-3 nære venner enn ein stor gjeng du ikkje føler deg komfortabel med. Din dag, du bestemmer 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg ville ikke ha utdrikningslag, mye fordi jeg visste at det ville bli få og på en måte en litt trist påminnelse om at jeg ikke har den store venninnegjengen jeg skulle ønske. Nå fikk jeg en overraskelsesdag likevel, med spa sammen med min beste venninne. Etterpå var vi fire stykker som hadde piknik og barbesøk med masse skravling, mimring og latter. Jeg synes det ble helt supert selvom jeg jo skulle ønske vi kunne vært flere. Men jeg er veldig glad for at forloveren ikke hørte på meg og gjorde noe likevel Anonymous poster hash: 05887...996 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Mange fine ideer! Men alt i alt så er det jo forloveren min som skal ordne noe, og hun vet jo situasjonen min, så det blir nok ett eller annet (i vært fall med henne). Man får vel heller gjøre det beste ut av det, men er trist som sagt ovenfor da det er en påminnelse på at man ikke har så mange som man kunne ønske rundt seg.. Anonymous poster hash: 6dd54...4e2
Bygdejenta Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Det kan vere trist. Men det gjelder å kunne fokusera på det positive Det er dei få gode, nære vennene som er de viktigaste. Det er dei ein støtter seg på gjennom kvardagen. Klart det er koselig med store vennegjenger. Men selv då er det kun eit par av dei ein har nærmast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå