AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg fikk påvist herpes type 2 for en stund siden og har nå fått noe jeg vil anta er et utbrudd. Tre bittesmå sår (kan minne om munnskjold) litt rundt "bakre del". Det er hovent og rødt og svir som f... samtidig som det klør i underlivet med utflod. Dette merket jeg for et par/tre dager siden og trodde det skyldtes barbering, men jeg vil anta at dette er et utbrudd. Jeg har kjøpt en pakke med Valtrex 500 mg og tok en pille i stad. Jeg skal ta dette i fem dager, 2 ganger daglig. Er det noen som har noen erfaringer med dette produktet? Jeg håper det vil gjøre sånn at dette utbruddet går fort over. Første gang jeg tester det nå. Er det vanlig at man får tilleggsplager av type andre bakterielle plager som må behandles i tillegg? Jeg lurer også på om det er for seint å begynne på tablettkur nå, siden det helst skal gjøres i begynnelsen av et utbrudd. Håper virkelig ikke dette er noe som vil forekomme ofte. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: d818c...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Del Skrevet 11. august 2013 lurer på det samme! Anonymous poster hash: d818c...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Del Skrevet 11. august 2013 Me too. Anonymous poster hash: bc652...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå