rumperister Skrevet 11. august 2013 #21 Skrevet 11. august 2013 (endret) Keisha - Tenker på hun Ke$ha, sangeren. Oneisha - Noen som gjester Ricky Lake. Hayden - Enkelt, fint engelsk ungpikenavn. Harlem - DO THA HARLEM SHAKE Ana - Søtt og enkelt Ana Bel - Kristelig sørstatsdame Ariella - Salmonella Luca - my name is luca, i live on the second floor Leonora - herlige Leonora fra sesam stasjon<3 EDIT: Skrivefeil Endret 11. august 2013 av rumperister
Amarinda Skrevet 11. august 2013 #22 Skrevet 11. august 2013 Jeg ville ikke valgt noen av disse navnene sånn rent personlig, men Ana, Luca og Leonora er de jeg synes fungerer best på en norsk jentebaby.
Planken Skrevet 11. august 2013 #23 Skrevet 11. august 2013 Klarer ikke tenke på noe annet enn de gangene din datter skal presentere seg for feks en arbeidsgiver, og hun sier at hun heter Oneisha Olsen eller et annet urnorsk etternavn (kommer selvfølgelig ann på hvilket etternavn dere som foreldre har da). Noen av navnene tror jeg kunne fungert, om man bare hadde brukt den norske skriveformen. Anna, Ariel eller Annabell. Hvordan uttales feks Ana? Aana, eller Anna? Keii-sja eller Kaysha? Heiiden eller Hayden? Det som kanskje kan være litt dumt i tillegg, er at det vil være veldig mange som uttaler og skriver navnet feil. Jeg tenker at det faktisk er noen som skal leve med dette navnet. "Navnet skjemmer ingen"...
Chloe- Skrevet 11. august 2013 #24 Skrevet 11. august 2013 Jeg (og mange andre, ifølge Google) tenker på Luca som først og fremst et guttenavn. Av navnene på lista er det bare Ana og Leonora som fungerer.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #25 Skrevet 11. august 2013 Hva synes dere om følgene navn på jenta mi: Keisha Oneisha Hayden Harlem Ana Ana Bel Ariella Luca Leonora Anonymous poster hash: e4c99...a48 Minner meg om denne Anonymous poster hash: 0c7c2...acf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå