Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den? Dekkevne, påføring, holdbarhet på huden? :)

Anonymous poster hash: 2b0fb...54c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker den! Skiftet fra Diorskin Forever som jeg brukte i et par år fordi jeg synes denne var enda bedre. Har brukt denne sånn cirka siden den kom ut da det var en del hype rundt den og jeg var veldig nysgjerrig på produktet. Man kan bygge opp dekkevnen, jeg bruker som regel et lag men dersom jeg skal noe spesielt har jeg på et tynt lag til på kinn, hake, mellom bryn og nese (områder der jeg er litt rød).

Den sitter ganske bra, nå så bruker jeg ofte primer fra Smashbox i tillegg også, men det må gjerne til noen touch ups med pudder i løpet av dagen.

• Liker 1
Gjest Houdini
Skrevet

Har ikke brukt denne, men dekkevnen er temmelig god, tror jeg. Passer for fet og normal hud (?)

Diorskin Forever har jeg liggende en plass, denne fikk jeg tørre hudflekker av, samt at den var for matt og pudrete i konsistensen, har ganske tørr hud.

Jeg bruker Vitalumière Aqua fra Chanel, og er superfornøyd med den. Den har riktignok ikke den beste dekkevnen, den passer utmerket for tørr hud som trenger pittelitt utjevning. Føler ikke at jeg har på meg foundation heller, noe jeg gjorde med Diorskin Forever.

• 2 uker senere...
Skrevet

Den dekker sånn passe, viktig at det ikke er for maskeaktig, synes jeg. Jeg er avhengig! Jeg legger den etter foundation, og bruker kompaktpudder til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...