Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Er i sorg... Hvordan kommer man over en gutt du trodde kom til å bli seriøs?? Orker ikke lenger falske forhåpninger. Må komme meg over han. Hjelper ikke at han sender meg meld hver dag.. Hvordan glemme han? Når jeg er ute m venner tenker jeg kun på han
Gjest badeand1 Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Kutt han ut. Si ifra at du ikke vil ha meldinger eller annen form for kontakt.
Gjest Ts Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Men han er så snill.. Får bare dårlig samvittighet. Har hinta flere ganger at vi må avslutte, men da får jeg dårlig samvittighet... Hjelper det om jeg er med andre gutter? Orker ikke tanken på andre menn, men om det hjelper meg.. Også er jeg redd han finner det ut! Da er liksom all sjansene borte for oss to. Han var drømmemannen min alt jeg ville ha. A
Gjest badeand1 Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 (endret) I en sånn situasjon må man være "egoistisk" og tenke på seg selv syns jeg. Og andre gutter hjelper kanskje der og da men når du står der alene igjen så kan det hende tankene og savnet kommer tilbake. Jeg sier ikke at det kommer til å skje med deg, jeg bare snakker av erfaringer. Opplevd noe av det samme nå nylig etter at det ble slutt med eksen. Endret 11. august 2013 av Mortem
Gjest Ts Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Faen detgjør så vondt. Har aldri opplevd sånn før, han var den FØRSTE jeg vill ha noe seriøst med. Også skjer det sånn her?! Er så ufattelig dårlig gjort.. Trenger noen magiske råd for å korte ned sorgprossesen.. Og glemme han for godt
Gjest badeand1 Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Hva har han gjort? Om jeg kan spørre om det.
Gjest Anastasia Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Vet du hva, jeg syns det er dårlig gjort at han fortsatt tar kontakt med deg om han har sagt fra at han ikke vil date deg mer. Det er vanskelig, men det første du bør gjøre er å kutte kontakten. Du vet vel at du fortjener bedre enn en sånn vinglepetter? Komme over han ja.. Mitt tips er å holde deg mest mulig opptatt. Begynn med en hobby eller lignende. Og du vil nok etterhvert finne deg en ny mann som setter pris på deg
Gjest Ts Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Han har ikke gjort noe, bare vil ikke ha noe forhold. Har ventet på han i 4 mnd men fortsatt vil han ikke ha noe seriøst. Og han vil fortsatt møte meg, enda jeg sa følelsene mine for han. Trodde han skulle bli skremt bort... Men dette gjør saken bare enda verre. Nå er det JEG som velger å bryte kontakt fordi jeg ikke klarer å vente lenger.. Og jeg er så sikker på at jeg aldri kommer til å møte en så bra mann igjen
Gjest Ts Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Så situasjonen; skal jeg vente eller komme over han før jeg får mer følelser? Redd jeg kommer til å angre
Gjest badeand1 Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Tviler på at han snur sånn helt pluselig. Hvor lenge er det siden han sa det?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Ikke bruk andre menn for å komme over han i hvert fall! Du bør si at du ikke vil ha mer kontakt med han, hvis det ikke kommer til å bli noe mellom dere. Det er ikke du som skal få dårlig samvittighet av å si hva du vil til han. Det er heller han som bør få det av å ikke respektere hva du ønsker! Hvem er hun på profilbildet ditt? Søt! Anonymous poster hash: 9e76f...052 1
Gjest Ts Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Men er det noen som har gode historier om at hvis man venter skjer det tilslutt? Eller piner jeg bare meg selv?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 Vel, det er vanskelig å ikke snakke av erfaring her, men jeg tror du ganske sikkert bare piner deg selv egentlig da. Anonymous poster hash: 4c04b...a62
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Men er det noen som har gode historier om at hvis man venter skjer det tilslutt? Eller piner jeg bare meg selv? Selvrespekten bør jo få deg til å bryte kontakten med en som rett og slett ikke vil ha deg..... Anonymous poster hash: 9e76f...052 1
Gjest Anastasia Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Ikke bruk andre menn for å komme over han i hvert fall! Du bør si at du ikke vil ha mer kontakt med han, hvis det ikke kommer til å bli noe mellom dere. Det er ikke du som skal få dårlig samvittighet av å si hva du vil til han. Det er heller han som bør få det av å ikke respektere hva du ønsker! Hvem er hun på profilbildet ditt? Søt! Anonymous poster hash: 9e76f...052 Det er skuespiller/sanger Mandy Moore http://www.imdb.com/name/nm0601553/ Enig i at du ikke må få deg en rebound akkurat nå. Ok, så han vil ikke ha noe forhold. For din egen del gjør du best i å holde deg unna han.
Gjest Ts Skrevet 11. august 2013 #18 Skrevet 11. august 2013 Må nok bare glemme han. Takk for alle råd Men igjen; kan aldri forestille meg å møte en så spesiell bra mann igjen. Er det normalt p tenke slik?
Gjest gjest Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Hvor gamle er dere? Det er tydelig at han vil ha deg på gress. Det er jo ikke så bra? Tror du bør kutte kontakten.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #20 Skrevet 11. august 2013 Må nok bare glemme han. Takk for alle råd Men igjen; kan aldri forestille meg å møte en så spesiell bra mann igjen. Er det normalt p tenke slik? Det er normalt å tro at man ikke vil finne en så bra mann igjen. Men etter hvert vil du se at han du nå vil ha, ikke var nooe bra i forhold til han du senere finner og hører sammen med! Anonymous poster hash: 9e76f...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå