Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten ett halvt år. Han har en hobby som tar veldig mye tid - noe i ukedagene og som oftest annenhver helg. Hadde det vært en hobby som fjellturer osv så hadde det vært en ting, men dette er en hobby hvor det festes mye - mye alkohol og altså i gjennomsnitt annenhver helg.. (den fasen er jeg egentlig ferdig med) etter alderen "burde" han også være det. Det er også en del gutteturer han må være med på.

Dette gjør at jeg er usikker på om vi har en fremtid sammen og det snakker jeg åpent med han om. Jeg har vært med på en del av disse arrangementene, men merker at jeg ikke orker dette annenhver helg, heller ikke en gang i måneden fremover. Jeg vil heller ikke ha en mann som flyger på fest annenhver helg.

Nå har det vært en rolig sommermåned, men i månedene vi har vært sammen før det har det vært noe "hele tiden." Vi har barn annenhver helg og de fire "voksenhelgene" fremover er det fester som han har planlagt at han eller vi skal være med på. Vi bor ikke sammen, så det blir derfor lite alenetid med andre ord. En av disse helgene er det tur til en annen plass i landet, jeg er velkommen til bli med men har overhode ikke lyst til dette, det blir dyrt og festing HELE tiden.

Et forhold handler om å gi og ta - jeg har vært med på mye av hans ting dette halve året, slik at han har ikke måtte ofre noe pga meg. Jeg har lyst til å be han om å droppe denne helgen, men at det da er ok at han eller vi er med på det som skjer de tre andre helgene, da er de snakk om en kveld, det er i hjembyen, vi får være sammen om vi vil og vi "mister" ikke hele denne helgen ved at han reiser på tur.

Hva synes dere? er det urimelig å "kreve" dette? han gjør jo selvfølgelig som han vil - men da er det ikke sikkert at jeg kan fortsette "oss" :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Et forhold handler om å gi og ta".

Det stemmer jo ikke..? Det forteller jo mye om ditt perspektiv derimot.

Anonymous poster hash: ac338...413
  • Liker 1
Skrevet

"Et forhold handler om å gi og ta".

Det stemmer jo ikke..? Det forteller jo mye om ditt perspektiv derimot.

Hæ?

Skrevet

Hæ?

Virkelig..? Ble det uforståelig for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...