AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 jeg er ikke forelsket! Hvor lang tid skal jeg gi det før jeg gir opp? Har datet en mann et par mnd nå, vi har kjent hverandre i 3 år men først i sommer begynte vi altså å date. Jeg var intr i han for 3 år siden men da skjedde det ingenting. Skal nevnes at jeg var gjennom et stygt brudd i våres, og er ganske ødelagt i hodet pga det. Tidligere har jeg falt for ganske kjekke menn som har behandlet meg dårlig. Han jeg dater nå er rolig, har bra verdier, kjekk også har vi det utrolig morsomt sammen. Er det jeg som er vanskelig her? Tenk om jeg ikke møter en så bra mann igjen? Han sier selv at han ikke gidder kaste bort tiden sin på tull, han ønsker å gifte seg og starte familie, det ønsker jeg og. Vi er begge 32 år så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre her. Tenker mye på han når vi ikke er sammen, og syns han er helt fantastisk. Noen som har vært i lignende situasjon? Anonymous poster hash: 64cda...c98
Missy1 Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Vær åpen mot han, fortell hvordan det er for deg. Du liker han vel, men følelsene er ikke helt der de burde være ennå? Jeg har hatt det sånn selv, jeg gav det tid og følelsene kom etterhvert. Kan jo ikke love deg at de kommer hos deg og, men er gla jeg gav det litt tid for han var virkelig den flotteste mannen jeg hadde møtt. Nå er vi gift Jeg hadde også vært igjennom et stygt brudd før jeg møtte han (10mnd før), hadde også en liten baby. Tror det var årsak til at jeg var litt "redd" for å la meg selv føle noe igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå