AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Flørten min og jeg sender med jevne mellomrom seksuelle/grove meldinger til hverandre, særlig i perioder der det er lenge mellom hver gang vi ser hverandre. Det er han som tok initiativet til dette, og det er også han som som regel er den "groveste" og mest direkte. Etter å ha vært en liten tur på byen i sommer, fant venninnene mine ut at det var en god idé om jeg sendte en melding til ham, frekkere enn jeg pleier for å få fart på sakene. Etter mye om og men sendte jeg meldingen. Responsen kom ikke før neste dag, men FOR en respons. Han var fra seg. Da jeg møtte kameraten hans noen dager senere, gliste han noe voldsomt til meg. Jeg tenkte med én gang at han tenkte på meldingen jeg hadde sendt til flørten min, at han hadde vist den til kameraten sin. Jeg klandrer han i så fall ikke, venninnene mine vet jo også det meste... Jeg er bare nysgjerrig om det er sannsynlig å tro at han også har sett meldingen(e)? Jeg har også sendt flørten min noen bilder... Dersom du hadde fått et bilde av kroppen til flørten, hadde du da vist bildet til kameraten din, eller holdt det for deg selv?Anonymous poster hash: faa70...2b7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Han er en håndtverker? Vi akademikere driver ikke med slike vulgære ting som utlevering av våre privatliv til andre. Venner eller ei, den slags driver man ikke med når man er akademiker. Anonymous poster hash: ddacc...17d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Jeg hadde i hvert fall hverken vist bilder eller grove meldinger til kamerater. I min ungdom (ikke at det er så jævlig lenge siden) mottok jeg mange lettkledde bilder av jenter jeg hadde et godt øye til, og jeg har aldri vist dem til kompiser. Satte pris på å motta sånt, og tenkte det var vanvittig dårlig gjort om jeg viste det til noen. Tror imidlertid ikke det er helt uvanlig å vise sånt til venner, selv om akkurat mine venner og jeg aldri har gjort det. Anonymous poster hash: 62a40...775 1
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Flørten min og jeg sender med jevne mellomrom seksuelle/grove meldinger til hverandre, særlig i perioder der det er lenge mellom hver gang vi ser hverandre. Det er han som tok initiativet til dette, og det er også han som som regel er den "groveste" og mest direkte. Etter å ha vært en liten tur på byen i sommer, fant venninnene mine ut at det var en god idé om jeg sendte en melding til ham, frekkere enn jeg pleier for å få fart på sakene. Etter mye om og men sendte jeg meldingen. Responsen kom ikke før neste dag, men FOR en respons. Han var fra seg. Da jeg møtte kameraten hans noen dager senere, gliste han noe voldsomt til meg. Jeg tenkte med én gang at han tenkte på meldingen jeg hadde sendt til flørten min, at han hadde vist den til kameraten sin. Jeg klandrer han i så fall ikke, venninnene mine vet jo også det meste... Jeg er bare nysgjerrig om det er sannsynlig å tro at han også har sett meldingen(e)? Jeg har også sendt flørten min noen bilder... Dersom du hadde fått et bilde av kroppen til flørten, hadde du da vist bildet til kameraten din, eller holdt det for deg selv?Anonymous poster hash: faa70...2b7 Hvor gamle er dere? Jeg fatter ikke hvorfor dere gjør slikt...
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Jeg hadde i hvert fall hverken vist bilder eller grove meldinger til kamerater. I min ungdom (ikke at det er så jævlig lenge siden) mottok jeg mange lettkledde bilder av jenter jeg hadde et godt øye til, og jeg har aldri vist dem til kompiser. Satte pris på å motta sånt, og tenkte det var vanvittig dårlig gjort om jeg viste det til noen. Tror imidlertid ikke det er helt uvanlig å vise sånt til venner, selv om akkurat mine venner og jeg aldri har gjort det. Anonymous poster hash: 62a40...775 Godt å høre! Jeg var bare engstelig for at bildene/meldingene gikk på "rundgang" for å skryte..Anonymous poster hash: faa70...2b7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Godt å høre! Jeg var bare engstelig for at bildene/meldingene gikk på "rundgang" for å skryte..Anonymous poster hash: faa70...2b7 Som sagt, jeg vet ikke hvordan det er i hans miljø. Jeg tviler på at de sendes rundt uansett, men det er ikke helt, helt umulig at han har vist dem et bilde en gang de satt og så fotball, selv om det ikke hadde vært naturlig i min gjeng. Det er likevel på ingen måte sånn at når man mottar slike bilder eller meldinger, forventes det at man deler det med kompisgjengen sin Og han er jo tross alt flørten din. Ikke unaturlig at kameraten hans smiler bredt til deg. Han har sikkert fått høre at deres flørt eskalerer, og det trenger ikke være at han vet mer enn det. Så kan man alltid analysere akkurat hvor bredt smilet var og hva det betyr, men du skjønner nok selv at det er umulig å konkludere med noe da.Anonymous poster hash: 62a40...775 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Jeg hadde aldri vist bilder videre hvert fall. Hadde nok ikke vist meldinger heller, men kunne nok ha snakket med kompis(er) om innholdet i meldingene, men hadde nok ikke gått inn på noen detaljer, og spesielt ikke hvis de var noe frekkere enn andre. Anonymous poster hash: d2372...3cb
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Flørten min og jeg sender med jevne mellomrom seksuelle/grove meldinger til hverandre, særlig i perioder der det er lenge mellom hver gang vi ser hverandre. Det er han som tok initiativet til dette, og det er også han som som regel er den "groveste" og mest direkte. Etter å ha vært en liten tur på byen i sommer, fant venninnene mine ut at det var en god idé om jeg sendte en melding til ham, frekkere enn jeg pleier for å få fart på sakene. Etter mye om og men sendte jeg meldingen. Responsen kom ikke før neste dag, men FOR en respons. Han var fra seg. Da jeg møtte kameraten hans noen dager senere, gliste han noe voldsomt til meg. Jeg tenkte med én gang at han tenkte på meldingen jeg hadde sendt til flørten min, at han hadde vist den til kameraten sin. Jeg klandrer han i så fall ikke, venninnene mine vet jo også det meste... Jeg er bare nysgjerrig om det er sannsynlig å tro at han også har sett meldingen(e)? Jeg har også sendt flørten min noen bilder... Dersom du hadde fått et bilde av kroppen til flørten, hadde du da vist bildet til kameraten din, eller holdt det for deg selv?Anonymous poster hash: faa70...2b7 Dette blir nok veldig individuelt. Jeg setter grenser ved de grove bildene mot vennene mine. Kløft o.l. går fint, men noe mer detaljert ønsker jeg ikke å vise. Derimot har jeg hatt en kompis som viste det meste. Det er å dra det litt langt, etter min mening og jeg synes det er litt respektløst ovenfor dama hans. Anonymous poster hash: 18871...3fa
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Kompisen min viste meg en gang et bilde av eksen sin i undertøy. Ganske uskyldig, riktignok, men jeg hadde blitt rasende om det var meg som var avbildet. Kan hende kompisen hans hadde hatt telefonen og sett bildet? Eller snoket senere. Jeg tror ikke det er normalt å vise frem bilder av dama, akkurat, men det er jo ganske vanlig å rasle rundt på andre telefoner. Anonymous poster hash: fbb1f...656
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Selv om det er, som dere sier, veldig individuelt, blir jeg veldig beroliget av det dere skriver. Det høres ut som gutter faktisk har mer respekt for jenta enn jeg fryktet. Anonymous poster hash: faa70...2b7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Det handler jo veldig mye om respekt da. Og om en vil sverte sin egen partner på denne måten. Når henne sender meldinger og bilder, antar jeg henne sender de i fortrolighet for at det er til meg, og ikke alle vennene mine i tillegg. Og derfor anser jeg det som materiale som kun ér for meg, som ikke blir delt videre. I likhet med at jeg håper henne også har den samme innstillingen. Noe kan jo prates om til venner, men det er jo mye som burde bli ansett som privat også. Anonymous poster hash: d2372...3cb
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Jeg har hverken vist slike bilder eller fått sett slike bilder av kompiser. Slikt holder de fleste menn for seg selv. Vi har heller ikke samme behov for å utlevere partner som det mange kvinner har.
Steinar40 Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Sender du bilder til folk du ikke kjenner godt (nok) så må du bare regne med at de kommer på avveier. Idiotisk.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Sender du bilder til folk du ikke kjenner godt (nok) så må du bare regne med at de kommer på avveier. Idiotisk. Eller ligger dem ut på KG for den del.Anonymous poster hash: d2372...3cb
Steinar40 Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 Eller ligger dem ut på KG for den del.Anonymous poster hash: d2372...3cb Ja, dumskapen lenge leve hehe
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Ja, dumskapen lenge leve hehe Hehe. Ja, hurra for menneskeheten. Og oss alle?Anonymous poster hash: d2372...3cb
Steinar40 Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Hehe. Ja, hurra for menneskeheten. Og oss alle?Anonymous poster hash: d2372...3cb Ja, vi klarer nok å ta rotta på oss selv til slutt. Ingenting å si på innsatsen i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #18 Skrevet 11. august 2013 Sender du bilder til folk du ikke kjenner godt (nok) så må du bare regne med at de kommer på avveier. Idiotisk. Eh?! Det var ikke det det var snakk om. Jeg kjenner ham, og jeg stoler på ham. Spørsmålet var om gutter VISER bilder/meldinger til kamerater. Ikke publiserer eller sender dem videre.Anonymous poster hash: faa70...2b7
Steinar40 Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Eh?! Det var ikke det det var snakk om. Jeg kjenner ham, og jeg stoler på ham. Spørsmålet var om gutter VISER bilder/meldinger til kamerater. Ikke publiserer eller sender dem videre.Anonymous poster hash: faa70...2b7 Hvis du kjenner og stoler på ham så vet du vel hva han gjør?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #20 Skrevet 11. august 2013 Som sagt, lavpannede personer, som håndtverkere, driver på med den slags. Akademikere, derimot, vet å holde privatlivet hellig. Anonymous poster hash: ddacc...17d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå