Gå til innhold

Pus, elskling, søta og andre kosenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker kjæresten din kosenavn på deg? Kjæresten min bruker det sjelden, men jeg kjenner jeg blir glad når han gjør det selv om jeg synes det er egentlig litt kleint. :)

Han skrev "natta pus :)" her om dagen på melding og jeg ble kjempeglad. Det er helt teit, men jeg kan ikke noe for det.

Anonymous poster hash: 7790a...f4c
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker kjæresten din kosenavn på deg? Kjæresten min bruker det sjelden, men jeg kjenner jeg blir glad når han gjør det selv om jeg synes det er egentlig litt kleint. :)

Han skrev "natta pus :)" her om dagen på melding og jeg ble kjempeglad. Det er helt teit, men jeg kan ikke noe for det.

Det er ikke teit, det er da helt naturlig :)

Hva kaller du han?

Skrevet

Eksen min testet pus en gang på meg og det ble ikke så godt mottatt - rett og slett fordi jeg ikke er puse-typen :P

Skrevet

Ja, her brukes pus hyppig. Jeg er lille-pus, mens han er store-pus :)

Anonymous poster hash: 0688e...00a

• Liker 1
Skrevet

Synes det er teit å bli kalt pus. Jeg er ingen katt! :P

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg har gitt han jeg dater nå beskjed om at dersom han noen gang kaller meg "pus" så kaster jeg ham ut.

Det er det verste kosenavnet jeg vet :fnise:

Gjest Snuppeluren
Skrevet

"Prinsesse/-a"

Synes det er veldig koselig, særlig når han behandler meg deretter også.. :)

• Liker 1
Skrevet

Han kaller meg fina, søta og vakra :)

Anonymous poster hash: 547c4...44b
Skrevet

Jeg liker også "søta". Det er liksom litt fint uten å bli veldig kleint :)

Skrevet

TS

synes noen kallenavn er bedre enn andre da. Prinsessa liker jeg ikke, synes det høres litt teit ut. Dama mi liker jeg og søta.

Skrevet

Kaller han bare for pys, fordi han er akkurat som en katt. Skal kose å bli klødd, massert å puska på hele tiden, og når jeg stopper eller ikke gidder mer går han å gjør noe annet :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fina, søta, kosa, verdens beste :) Nthåå! Jeg kan si kjære, elskling, vennen, kosen, kjekken, finen, søten :)

Endret av Perlegull
Skrevet (endret)

Han kaller meg kjære, pus, vennen min og kjæresten.

Jeg kaller ham kjære, pus og diverse andre dyrenavn (fiskepus, elefantdyr) og mye annet superkleint.. Har begynt å gå litt humor i det, mer enn det egentlig er kosenavn :P

Aah, glemte jo det selvsagte! Han kaller meg isbjørnungen sin :)

Endret av isbjørnungen
Skrevet

Vi har flere kallenavn på hverandre og bruker kjælenavnene oftere enn de egentlige navnene våre når vi snakker til hverandre. Skatt er det han kaller meg oftest.

Skrevet

Han kaller meg Gud.

Noe annet ville jeg ikke godtatt. Til nød kunne jeg akseptert Herskerinne og kanskje endatil Farao, men der går grensa. Jeg er ikke noens pus eller prinsesse.

Anonymous poster hash: 3edc8...8c2
Skrevet

Jeg liker pus veldig godt. "Hei puuuus" :) Åh, så koselig! Eller kjære. Jeg ble nesten drept av eksen da jeg kalte han "klumpen", han lurte på om jeg mente jeg syntes han var feit hehe. Er bamse kleint? hehe

<-------- Jeg tror jeg kan være litt pusete av meg :)

Gjest badeand1
Skrevet

Aldri blitt kalt noe av noen. Men heller det enn å bli kalt pus :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...