Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så VAAARM! Spesielt på tærne, men egentlig overalt, i forhold til meg. Om jeg er borti ham uten forvarsel skriker han til fordi jeg er så kald i forhold til han.

Er det flere som har det sånn som dette?

Men i dusjen er det motsatt, da får jeg nesten kuldesjokk når den står innstilt på den "varmen" han bruker, er jo nesten kaldt! Og han skriker av smerte om han glemmer å skru ned varmen før han dusjer, for han mener jeg bruker altfor varmt vann. Er dette rart, eller logisk på en måte?

Men jeg er en veldig varm person, altså!

Anonymous poster hash: 40609...77a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir kalt 1000 watteren om natten, for da er jeg så varm at han omtrent brenner seg på meg. Men om dagen er jeg ikke slik. Tvert om, så er jeg ganske så frossen av meg *ler*

Skrevet

hahaha vi har det også slik. Jeg sover med vinterdyne året rundt, han med sommerdyne

Skrevet

Jeg blir kalt 1000 watteren om natten, for da er jeg så varm at han omtrent brenner seg på meg. Men om dagen er jeg ikke slik. Tvert om, så er jeg ganske så frossen av meg *ler*

Akkurat sånn er jeg også. Mannen min sier at det er som å ligge med en sttråleovn i senga.

Anonymous poster hash: 2dd52...953

Skrevet

Det er nok veldig varierende hvordan folk liker temperaturer, tenker jeg.

Selv foretrekker jeg varme temperaturer, noe som innebærer varme dusjer og en god dyne.
Har som regel alltid et vindu åpent, så i rommet er det jo ikke nødvendigvis like varmt heller da.

Men jeg er også en person som kan begynne å fryse lett.

Og får kulden satt seg i meg klarere jeg ikke å slappe av i det hele tatt.

Så derfor elsker jeg når det er rundt 30 grader, blå himmel og ellers en god stemning.

Og jeg er ikke så sjenert for å bruke ovnen hjemme for å gjøre det varmt nok.
Samt også ha det varmt og godt i bilen også, om det er kaldt ute og jeg skal noe sted i den.

Er usikker på om jeg blir veldig varm om natten selv, men antar at jeg ikke blir kald hvertfall.

Anonymous poster hash: 6532a...493
Skrevet

Haha typen min er veldig varm, bortsett fra på hender og føtter. :P

Skrevet

Jeg er veldig varm i kroppen, altså overflatetemperatur. Helt normal kjernetemperatur. Om natta kryper mannen gjerne nærmere enn jeg liker. Hater det når han legger seg etter meg og vil varme opp sine isklosser han har som føtter.

Han sier jeg har verdens nydeligste hender. Alltid tørre og varme, ikke kalde og klamme som hans.

Anonymous poster hash: e6696...414

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...