Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe på gang med en mann jeg liker veldig godt, men det er noe jeg lurer litt på. Han har mange venner, deriblant mange venninner. Siden vi bare er på flørtern har jeg ikke møtt så mange av dem. Han er veldig aktiv på Snapchat, og når jeg ser på statistikken hans øker den ofte med rundt 200 pr dag, vet at det ikke nødvendigvis må bety at han sender/mottar 200 stk. Men på den topplisten er det alltid rundt 5-6 jentenavn det veksler på, av og til noen guttenavn.

Når man er så aktiv på snapchat, er det vanligvis bare sånne dagligdagse trivilelle bilder? Hører bare om sexbilder når jeg hører om snapchat. Og hva regnes den topscore lista ut fra? Er det hvem man totalt har sendt/mottatt flest snapper fra? Eller er det fra sist uke/dag/måned?

Anonymous poster hash: 9dcb8...bf7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Topplisten er den man har sendt mest til den dagen.

Anonymous poster hash: 15aea...25e

• Liker 2
Skrevet

Du får 2 poeng hvis du svarer på en snap du har fått(1 for at du åpner den, 1 til for at du svarer = 2 poeng), men kun 1 poeng hvis du sender først osv. Så hvis han har svart på 100 snaps(altså sendt 100 snaps) har han fått 200 poeng. Topplisten inneholder de han snapper mest med. Tror ikke den endrer seg før han snapper mer med noen andre som ikke er på topplisten, slik at antall snaps han har med den personen blir høyere enn antall snaps med en annen person på topplisten. Hvis du skjønner? De aller fleste bruker Snapchat til å sende vanlige hverdagslige bilder, meg inkludert, men mer private bilder er også normalt. Jeg bruker det for begge deler, men jeg sender jo ikke nakenbilder til hele listen min, kun evt. en jeg holder på med. :fnise: Hva han sender og ikke er det ingen som kan vite.

Anonymous poster hash: 6771c...8b0
  • Liker 3
Skrevet

Topplisten er den man har sendt mest til den dagen.

Anonymous poster hash: 15aea...25e

Det er det IKKE. Jeg har sendt veeeeldig mange snaps med de jeg har på topplisten, men enkelte dager har jeg ikke sendt noe som helst til et par av de, og mange til andre som ikke er på topplisten min, og enda kommer de ikke på topplisten. Så det stemmer ikke.

• Liker 2
Skrevet

Hva er snapchat?

En app.

Skrevet

Det er det IKKE. Jeg har sendt veeeeldig mange snaps med de jeg har på topplisten, men enkelte dager har jeg ikke sendt noe som helst til et par av de, og mange til andre som ikke er på topplisten min, og enda kommer de ikke på topplisten. Så det stemmer ikke.

Men hvem vises på topplisten da? Jeg tror ikke det er hvem man totalt har sendt mest med, for da stemmer ikke min. Kanskje det er for den siste uka da?

Skrevet

En app.

Å det er ? Vet jeg kan finne ut av det, men for enkelthetens skyld spør jeg her

Skrevet

Men hvem vises på topplisten da? Jeg tror ikke det er hvem man totalt har sendt mest med, for da stemmer ikke min. Kanskje det er for den siste uka da?

Jeg tror også at det er den siste uka eller noe. Jeg har eksen min der, og han lå på topplisten min i flere dager uten at jeg snappet han i det hele tatt, selv om han snappet til meg.

Tror det er noe over antall dager eller noe.

Skrevet

Å det er ? Vet jeg kan finne ut av det, men for enkelthetens skyld spør jeg her

Og hvor gammel er så du?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror også at det er den siste uka eller noe. Jeg har eksen min der, og han lå på topplisten min i flere dager uten at jeg snappet han i det hele tatt, selv om han snappet til meg.

Tror det er noe over antall dager eller noe.

Ja, siste uken kan stemme!! :)

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig en toppliste på snapchat??? :sjokkert:

Det har ikke jeg fått med meg.. Hehe

Skrevet

Og hvor gammel er så du?

50 om få måneder, å vil også ha det.

Skrevet

Er det virkelig en toppliste på snapchat??? :sjokkert:

Det har ikke jeg fått med meg.. Hehe

www.snapchat.com/brukernavnetditt :) Eller så kan du trykke på navnene du har på vennelisten din.

• Liker 1
Skrevet

www.snapchat.com/brukernavnetditt :) Eller så kan du trykke på navnene du har på vennelisten din.

Hva slags venneliste?

Skrevet

Vææ!!! Å nei herregud så kleint, så hvem som helst kan gå dit å sjekke hvem mine top friends er da??? Går det an å skjule det?? :hakeslepp:

• Liker 2
Skrevet

Vææ!!! Å nei herregud så kleint, så hvem som helst kan gå dit å sjekke hvem mine top friends er da??? Går det an å skjule det?? :hakeslepp:

Hahahahaha, hvem som helst! Nei, det går ikke an. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Oj, viste ikke at jeg kunne sjekke det på denne måten :) Trodde jeg bare kunne se det i appen jeg.

Skrevet

Hahahahaha, hvem som helst! Nei, det går ikke an. :fnise:

Oi hahaha. Litt flau over hvem som er mine beste venner der da.. Det er helt uskyldig altså, men det er tre gutter og ingen av de er typen min.. Ooops. Ja ja. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger snapchat og har aldri sendt ett eneste toppløsbilde av meg selv, så det går an å ha et anstendig forhold til appen også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...