Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser flere som sverger til ID pudder. Flere av mine venner bruker det, og jeg elsket det lenge selv, før jeg fikk utslett og dårlig hud av det. Regner med at det er bismuth som gjør det? Det tok riktignok et noen måneder før huden begynte å reagere på det, men da måtte jeg bare slutte å bruke det for at huden min skulle bli bra igjen.

Men pudderet gir en så utrolig fin glød til huden, det dekker perfekt og er lett å jobbe med. Jeg har prøvd meg i jungelen av andre mineralpudder; Body Shop, Tikei etc. Jeg finner ingen som er like bra som ID sitt!

Noen som har noen tips? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Glo Minerals Pressed Base. Den er min erstatning for ID ettersom jeg reagerer kraftig på Bismuth som ID har i sin. Og den er så mye bedre. Gir perfekt finish, dekker bedre. Liker den løse til Glo også, men syns ikke den dekker like bra som Pressed Base. Men den løse syns jeg gir mer glød, mens den pressede gir mer dekkevne og matt finish.

Anonymous poster hash: 146c5...e1d
Skrevet

Takk for svar! :danse:

Høres ut som det løse pudderet er best for meg, jeg liker at foundation gir litt glød. Skal sjekke det ut! :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...