Gå til innhold

Min venninne gjør narr av meg fordi mannen min griner under sex

Anbefalte innlegg

Gjest Fotballfruen
Skrevet

For et par uker siden så fortalte jeg en venninne at mannen min griner når vi har sex. Og etter dette har hun begynt å tulle med det. Hvis vi sitter med venninne gjenger på en kafe så kan hun finne på å si "se på han der, han griner sikker når han kommer i senga, ha ha". Utrolig frekt gjort av henne. Sitter her og griner litt selv faktisk...... Hva bør jeg gjøre med henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med henne at du blir såret når hun forteller og vitser om noe du fortate henne i fortrolighet ?

• Liker 5
Skrevet

Hun burde skjemmes. Man skal le med folk, ikke av folk. Og ihvertfall ikke av ting som blir fortalt i fortrolighet.

Skrevet

Ikke mer frekt av henne, enn at du utleverte mannen din på den måten til henne i utgangspunktet!

Anonymous poster hash: 85455...376
  • Liker 27
Skrevet

Dette likner litt på en annen tråd her...

Nå har du kanskje lært at du ikke skal utlevere mannen din?

• Liker 14
Gjest Fotballfruen
Skrevet

Ta det opp med henne at du blir såret når hun forteller og vitser om noe du fortate henne i fortrolighet ?

Jeg har sagt til henne at hun ikke må gjøre narr av det, men hun sier at det er så "morsomt" at hun ikke kan noe for å tulle med det. Hun sier at hun sier slike ting "uten å tenke over det". Hun er så utrolig frekk av seg.

Gjest Fotballfruen
Skrevet

Hvorfor gråter han under sex?

Han sier han gjør det fordi det er så godt. Jeg liker det ikke helt selv, men vet liksom ikke hva jeg kan gjøre med det...

Skrevet

Ikke ei jeg ville fortalt fortrolige ting til igjen i alle fall. Men du burde jo si til henne at det ikke er ok å vitse med, at det faktisk sårer deg.

Det var vel i det hele tatt dumt å fortelle noe slik i det hele tatt, men skjønner at av og til må man snakke med noen om ting som skjer i livet og da gjerne ting som har med partner å gjøre. Men heretter håper jeg du tenker deg nøye om før du betror deg til noen, vær sikker på at vedkommende kan holde nebbet lukket.

Anonymous poster hash: 8e9d8...ab5
  • Liker 1
Skrevet

Så hvorfor utleverte du mannen din til henne da ? er jo en veldig intim hendelse mellom deg og din mann

• Liker 2
Gjest Fotballfruen
Skrevet

Så hvorfor utleverte du mannen din til henne da ? er jo en veldig intim hendelse mellom deg og din mann

Jeg visste jo ikke at hun var sånn. Jeg har kjent henne ganske lenge og har aldri opplevd at hun har gjort noe slikt med andre. Grunnen til at jeg sa det til henne var fordi jeg lurte på om hun noen ganger hadde vært med en mann så gråter under sex..

Skrevet

Hva bør jeg gjøre med henne?

Henne? Du bør gjøre noe med din egen innstilling. Man utleverer ikke sin kjære til folk på det viset det. Skjerp deg kraftig. Anonymous poster hash: 70ff0...827
  • Liker 4
Skrevet

du bør ikke utlevere slike ting dersom du ikke kjenner personen bedre...

• Liker 1
Gjest Fotballfruen
Skrevet

du bør ikke utlevere slike ting dersom du ikke kjenner personen bedre...

TROR DU IKKE JEG VET DET NÅ??????????

Gjest Fotballfruen
Skrevet

Dette minner mistenkelig mye om tråden: "Min venninne gjør narr av mannen min fordi han er sengevæter"...

Ja, jeg leste den tråden og laget denne FORDI JEG HAR OPPLEVD AKKURAT DET SAMME. kan IKKE DERE SLUTTE Å GJNÅLE OM DET DA?

Skrevet

Ville kuttet henne ifra min venneliste

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg leste den tråden og laget denne FORDI JEG HAR OPPLEVD AKKURAT DET SAMME. kan IKKE DERE SLUTTE Å GJNÅLE OM DET DA?

Skjønne ikke at du gidd og skrive inn når blir provosert av den minste ting. Er noe som heter alt skal vi ikke dele med våres venner. Er du som er problemer her, rett og slett JÆVLI DÅRLIG GJORT OG SI NOE SÅ PERSONLIG VIDERE.
Skrevet

Han sier han gjør det fordi det er så godt. Jeg liker det ikke helt selv, men vet liksom ikke hva jeg kan gjøre med det...

Mannen din? Lenge har dere vært gift? Rettere sagt lenge har dere pult og lenge har han grått? Noe nytt han har begynt med, grine altså?

Stygt gjort av venninnen din, men lite du kan gjøre med det. Du har sagt det så..

Skrevet

Sex med deg må være ufattlig dårlig hvis det ender med at han begynner å grine...

Anonymous poster hash: 19119...7aa
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Djeezes, slapp av. Slik som du oppfører deg så tror jeg ikke noe på deg og om det du sier er sant, så fortjener du ei real skyllebøtte fra mannen din.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...