Gå til innhold

Doctor Who er en barneserie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Brødrene Dal også. Likevel gir det også voksne stor fornøyelse å se på. :)

Anonymous poster hash: f3c63...123
  • Liker 4
Skrevet

Jeg fryder meg fremdeles når jeg ser gamle episoder med Pokémon! Hurra for barne-TV!!!

Skrevet

Det er grunnen til at jeg ikke ser på den. Er man over 10 så ser man ikke på barne-tv lenger

Anonymous poster hash: b53f7...aaf
Skrevet

Det som er interessant med "barnehistorier" er at de ofte inneholder ganske viktige etiske problemstillinger. Dem er det ganske mange av i Dr Who. Og eventyrene våre flyter over av dem.

Mens "voksen underholdning" for en stor del er blottet for denslags. Det er egentlig ganske pussig.

• Liker 3
Skrevet

De aller fleste som ser Doctor Who er nok voksne. Men den har alltid vært barnevennlig. + Spesielt jule vennlig kvar jul har de spesial som går på julaften.

Det er som harry potter og narnia, barnevennlig men mange voksne har da sett de.

Jeg ser alt og har vel 60-70% av alt av doctor who. + Sarah jane chronicles som stort sett bare er for barn og ikke kult for voksne + Torchwood som er til tider røft.

Er bare noe en aldri kommer til å bli for gammel til å se på. Der ligg og shagma høgt opp for meg. Digger den like mye i dag som da den gikk...85-86.

Skrevet

De aller fleste som ser Doctor Who er nok voksne. Men den har alltid vært barnevennlig. + Spesielt jule vennlig kvar jul har de spesial som går på julaften.

Det er som harry potter og narnia, barnevennlig men mange voksne har da sett de.

Jeg ser alt og har vel 60-70% av alt av doctor who. + Sarah jane chronicles som stort sett bare er for barn og ikke kult for voksne + Torchwood som er til tider røft.

Er bare noe en aldri kommer til å bli for gammel til å se på. Der ligg og shagma høgt opp for meg. Digger den like mye i dag som da den gikk...85-86.

Jeg kan ikke helt se for meg at dagens barn ville finne det videre interessant. Til det er den alt for "pussig" og historiene er nok en anelse for intrikate.

Det som gjør den barnevennlig, er vel mer at den er nesten kjemisk fri for blodig vold, og det er svært lite sex. Og spesialeffektene er heller ikke så ekstremt skremmende. Selv ikke episodene med de kunstige plastikkmenneskene var egnet til å gi noen mareritt.

Skrevet

:Nikke:

Å drukne noen med en betongpumpebil er rimelig hardcore. :Hehe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...