Gå til innhold

Vet brudgommene at dere er her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg bare lurer på en ting: Vet de kommende brudgommene at dere er her inne på KG?

Selv har jeg sagt at jeg "surfer på bryllupssider", men han vet ikke navnet på siden, så det er ingen fare for at han skulle finne en link til kjolen min eller noe annet her. Tror ikke han er så interessert i å lete heller, for den saks skyld.

Ingeline - som gleder seg mer og mer til bryllup.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min vet det, ja... Han blir overlesset av: "Nå leste jeg at noen inne på forumet har tenkt å.... Hva synes du om det?" "Oj! Det har vi glemt!" "Det var vel ingen god ide for oss, nei??" "Hva synes du om denne kjolen?"

Stakkars kjæresten blir oversvømmet av bryllupsstoff for tiden... :ler2:

Skrevet

Ja, det vet han..Han er til tider litt sjalu på denne siden :wink: Men, han vet jo ikke brukernavnet mitt så jeg tror ikke han klarer å finne ut av kjolen osv...Ikke gidder han å prøve heller....tror jeg :-)

Skrevet

Min kjære vet at jeg er her, vet mitt nick (tror jeg) og ler av det hele....

Han har til og med en kompis som surfer her inne, jeg fikk pm av han her forleden der han kommenterte kjolen min :wink:

Det eneste jeg har sagt til min kjære er at han ikke får kikke på kjolelinken min, ellers kan han lese hva han vil. Men jeg tror ikke han vet åssen han kommer seg inn hit engang.... :ler:

Skrevet

Jepp, min vet det, men han går ikke inn på sidene selv!

Jøss, Tex, bare 38 dager igjen!! :o

Skrevet

Ja, han vet selvsagt om at jeg er mye på KG. Han har Formel-1 diskusjonsforum og jeg har KG. :ler:

Skrevet

Ja, han vet at jeg er her inne.

Han har også satt nesa si innom her selv (i allefall registrert seg) :wink:

Skrevet

Han vet det ja. og hadde han ikke visst det så mye som jeg er her inne........hadde han vel begynt å lure hva fa..... jeg holder på med hele dagen :ler:

Han vet nicket mitt også.

Skrevet

Han vet jeg er her, men er ikke redd for at han skal "snoke". Han vil vite minst mulig om hvordan jeg ser ut på bryllupsdagen så han holder seg borte. han titter bare dersom det er noe jeg spør han om :)

Skrevet
Han vet ja :P Syns jeg er smågal :ler:

Hihi....min også!! :ler:

Men, han er veldig enig i at vi får veldig gode og nyttige tips og råd om "this and that" fra KG-sidene :)

Skrevet

Jøss, Tex, bare 38 dager igjen!! :o

37 mener du vel..... :ler:

Min kjære mener også at jeg er smågal, og særlig etter at mamma og søsteren min klarte å plumpe ut med antall innlegg jeg har skrevet..... :roll::wink:

Skrevet

Min kjære vet jeg er her og han vet nicket mitt! Det er ingen fare for at han skal forville seg inn her, han er ikke så datakyndig! Han himler med øynene hver gang jeg bare MÅ sjekke nye innlegg her..Jeg snakker både til han og andre om det og det leste jeg på diskusjonsforumet, sånn og sånn skal de ha i sitt bryllup!! :ler:

Skrevet

Ja.

Forteller stadig om "i dag på forumet, så var det noen som sa...", eller "en del av de andre skal ha ... i bryllupet sitt. Skal vi ha det?"

Skrevet

Ja..! Han synes det er ganske komisk.. Og han kaller meg en bridezilla :o

Skrevet

Ja, han vet det, og jeg lurer på om han er inne av og til og kikker litt selv. Nå som forelesningene er over, har han mer tid og da er han blitt mye mer engasjert i bryllupet. Men jeg vet at han ikke ser etter link til kjolen min, for han vil ikke vite om den før jeg kommer opp kirkegulvet.

:-) Han synes vi brudene er litt gale og detaljfikserte, men mener også at "det er vel mer typisk jentegreier". Er vel en viss fare for at han har rett i det...? :ler:

Skrevet

Jepp, han vet at jeg er her, men bryr seg ikke så mye. Han går ikke inn hit, og jeg går ikke inn på rollespill-forumet der han vanker (selv om jeg har lyst!).

Skrevet

Han vet nok det meste, tror nok ikke det er noe intressangt for han

Skrevet

Jeg har vist ham sidene her, og han synes det er rorende at vi bruder hjelper hverandre og svarer paa hverandre sporsmaal! Tviler paa at han vanker her inne, han ville ikke forstaatt mesteparten uansett :hoho: !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...