Gjest Linaria Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Nå har nettbanken min blitt sperret og jeg behøver å komme inn for å betale semesteravgift. Alt av kundeservice er stengt på søndager. Jeg forstår ikke hvorfor den ble sperret. Jeg VET at jeg skrev riktig personnummer og jeg VET at det er riktig kodebrikke. Jeg kom ikke så langt som passord fordi den sa at jeg skrev noe feil. Jeg skjønner ingenting. Tror dere jeg får kommet inn i morgen om jeg ringer dem? Og noen som aner hva som kan ha skjedd?
Nasse1 Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Ring banken når de åpner og de gjenåpner brikken din. Ingen penger blir overført i helgen uansett. Kanskje du har holdt brikken opp ned og tallene har sett logiske ut for det. Har skjedd med meg
Gjest ELuna Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Jeg har også klart å sperre nettbanken min en gang fordi jeg skrev feil passord for mange ganger, men jeg ringte til banken, og de åpnet den med en gang igjen
Kjetil E Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Nå har nettbanken min blitt sperret og jeg behøver å komme inn for å betale semesteravgift. Alt av kundeservice er stengt på søndager. Jeg forstår ikke hvorfor den ble sperret. Jeg VET at jeg skrev riktig personnummer og jeg VET at det er riktig kodebrikke. Jeg kom ikke så langt som passord fordi den sa at jeg skrev noe feil. Jeg skjønner ingenting. Tror dere jeg får kommet inn i morgen om jeg ringer dem? Og noen som aner hva som kan ha skjedd? Da har du tydligvis feil bank. Banken jeg bruker har kundeservice fra morgen til sen kveld alle 7 dager i uken. Banken faren min bruker har kundeservice 24 timer i døgnet.
Gjest Linaria Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Jeg ringte dem i dag og de sa at batteriet i kodebrikken må ha blitt ødelagt. De skulle sende ny.
Østlandet Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jeg ringte dem i dag og de sa at batteriet i kodebrikken må ha blitt ødelagt. De skulle sende ny. Du sa jo du brukte kodebrikken???
Gjest Linaria Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Du sa jo du brukte kodebrikken??? Ja, men den hadde tydeligvis klikka og sendt ut feil koder. Vi testa det gjennom telefonen, men jeg VET 100% sikkert at det er riktig brikke. De sa at det hender den begynner å sende ut feil hvis den er gammel og da må man bare få ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå