AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg er veldig sjalu og veldig redd for at en mann jeg kjenner skal bli sammen med noen andre enn meg. Jeg gråter iblant fordi jeg er så redd for at det skal skje...og ønsker at han skal være med meg. Betyr dette at jeg er forelsket? Jeg føler at han er interessert i meg også pga måten han oppfører seg på når jeg er i nærheten. Han ser på meg og snur seg etter meg, oppfører seg litt rart. Vi har ikke pratet sammen. Vi bare holder på slik...fordi situasjonen er litt vanskelig. Iblant tenker jeg at jeg bare må glemme han, men har tenkt på han i 1 år nå, og ser han innimellom. Jeg ønsker kontakt, men venter på at han skal ta steget. Hjertesukk fra meg Anonymous poster hash: 3bce8...dc4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Jeg mener det - om jeg får vite i nærmeste fremtid at han er opptatt, da vet jeg ikke hva jeg gjør! Kommer mest sannsynlig til å ligge og gråte sengen min i en uke uten å spise.. Anonymous poster hash: 3bce8...dc4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Shit happens?Anonymous poster hash: 164b6...041
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Shit happens?Anonymous poster hash: 164b6...041 Hva mener du? Anonymous poster hash: 3bce8...dc4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Hva mener du? Anonymous poster hash: 3bce8...dc4 Jeg vet ikke. Er dette trolleri eller ikke? Usikker på hvor seriøs jeg burde være.Anonymous poster hash: 164b6...041
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Jeg vet ikke. Er dette trolleri eller ikke? Usikker på hvor seriøs jeg burde være.Anonymous poster hash: 164b6...041 Hvorfor skal dette være trolleri? Jeg mener oppriktig alt jeg skriver ... føles ut som om hjertet mitt blør Anonymous poster hash: 3bce8...dc4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Hvorfor skal dette være trolleri? Jeg mener oppriktig alt jeg skriver ... føles ut som om hjertet mitt blør Anonymous poster hash: 3bce8...dc4 Huff. Det høres ut som du har innsett verdien av vedkommende da, og selv dine følelser for h*n. Og at dette er ikke noe du har lyst å miste. Men noen ganger går folk. Andre ganger kommer de. Og noen ganger bare blir de. Livet utarter seg på noen snodige måter noen ganger. Mye pga tilfeldighetene også. Så derfor sier jeg i blant.. Shit happens.Anonymous poster hash: 164b6...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå