Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uæh, vet ikke om dette er riktig sted å putte det men trenger en liten utblåsning! :(

Var på et utested idag og danset i ca 4minutter, veska igjen og hånda over. Allikevel når jeg går av dansegulvet er veska mi tømt for iPhone og bankkort.. Sperret bankkortet innen 2 minutter etter det og har endret passord på diverse ting, men allikevel.. Så den jævelen som tok den men fant han ikke igjen. Snakket med både politi og vakter som så han, fant også "gjengen" han var med i men vaktene fikk ikke gjort noe.. Kan ikke akkuratt bare gå løs på flere mannfolk akkurat.. Har nesten ikke drukket noe så er ikke full og vimsete heller, passer godt på ting.. Må dra og anmelde det imorgen, har forsikring så det går vel greit men fortsatt.. Holdt også nesten på å fly på en vakt for jeg ble så provosert, aldri skjedd før, er alltid rolig og hyggelig. Men når jeg hadde snakket med politiet 50 meter unna og skulle inn igjen, viser stempelet mitt, han spør om legitimasjon og jeg sier "beklager men det ble stjålet, derfor jeg har snakket med politiet nå" og ikke tror på meg og jeg må stå i evigheter for å vente på at de får tak i politiet som kan bekrefte det..

Er bare så utrolig sint og lei meg! :( Er liksom min "stolthet" at jeg aldri har mistet eller blitt frastjelt noe, den lille tryggheten jeg har.. Er skuffa over meg selv, selv om det egentlig ikke er min skyld. Absolutt ikke det jeg trengte nå.. Og dette ble bare patetisk og surrete nå, er ganske sliten så er nok endel feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit. Hadde du passordsikring eller Find My Iphone på mobilen?

Anonymous poster hash: ed65b...1ca
  • Liker 1
Skrevet

Hæ? Danset du på dansegulvet og hadde hånden din på veska hele tiden? Det må ha vært noen dyktige tyver?

Anonymous poster hash: 21bbf...079
Skrevet

Ikke hverdagskost nei.

Eller... er det? For hva er? Hva snakker jeg om? :)

Anonymous poster hash: 9f40e...18b

Skrevet

Leit. Hadde du passordsikring eller Find My Iphone på mobilen?

Anonymous poster hash: ed65b...1ca

Nei, er omtrent alltid hjemme fordi jeg helt ærlig ikke har noe sosialt liv og jeg skulle for en gangs skyld ut å kose meg så tenkte ikke noe over det.. Men det er det samme, er vel mer den tryggheten jeg hadde som ble helt tatt bort. Har forsikring og alt så resten ordner seg jo..

Hæ? Danset du på dansegulvet og hadde hånden din på veska hele tiden? Det må ha vært noen dyktige tyver?

Ja.. Var en utenlandsk gjeng(blir vel sikkert stempla som en rasist av fler nå,men samme det) Har visst vært fler tilfeller av det.. Ikke var jeg full heller, kun tatt en cider og breezer siden jeg er i dårlig form for tiden. Følte meg rimelig sikret mot sånn siden jeg tar alltid forhåndsregler og passer på, men det hjalp jo tydeligvis ikke. De kan tydeligvis sakene sine.
Skrevet

Nei, er omtrent alltid hjemme fordi jeg helt ærlig ikke har noe sosialt liv og jeg skulle for en gangs skyld ut å kose meg så tenkte ikke noe over det.. Men det er det samme, er vel mer den tryggheten jeg hadde som ble helt tatt bort. Har forsikring og alt så resten ordner seg jo..

Ja.. Var en utenlandsk gjeng(blir vel sikkert stempla som en rasist av fler nå,men samme det) Har visst vært fler tilfeller av det.. Ikke var jeg full heller, kun tatt en cider og breezer siden jeg er i dårlig form for tiden. Følte meg rimelig sikret mot sånn siden jeg tar alltid forhåndsregler og passer på, men det hjalp jo tydeligvis ikke. De kan tydeligvis sakene sine.

Tull, du er da ikke rasist fordi du forklarer med detaljer.

Om andre skal vite hva de skal se etter, må de vel vite hva de skal se etter. Hjelper ikke å holde tilbake informasjon! ;)

• Liker 1
Skrevet

Kan fort skje. En gang var det noen som stjal lommeboka mi og fant ut koden til bankkortet mitt. De må ha sneket på meg da jeg var i butikken. De tømte hele kontoen min:( noen veit akkurat hva de skal gjøre for å stjele ting av andre... Sleipe jævler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...