AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg er 32, og jeg forelsker meg bare i eldre menn hele tiden. Akkurat nå er jeg forelsket i en på 50 år. For et par år siden var jeg forelsket i en på 60. Nå forelsker jeg meg ikke så lett, men det er disse to jeg har vært veldig forelsket i! Har vært småforelska eller hatt øye for eldre menn da jeg var i 20-årene... Er dette normalt? Er det noe galt med meg? Jeg føler også at jeg får mye oppmerksomhet fra de eldre. De som er på min alder seg meg liksom ikke .... Anonymous poster hash: 726d5...c23 Anonymous poster hash: cdf7d...8a0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Jeg er 32, og jeg forelsker meg bare i eldre menn hele tiden. Akkurat nå er jeg forelsket i en på 50 år. For et par år siden var jeg forelsket i en på 60. Nå forelsker jeg meg ikke så lett, men det er disse to jeg har vært veldig forelsket i! Har vært småforelska eller hatt øye for eldre menn da jeg var i 20-årene... Er dette normalt? Er det noe galt med meg? Jeg føler også at jeg får mye oppmerksomhet fra de eldre. De som er på min alder seg meg liksom ikke .... Anonymous poster hash: 726d5...c23 Anonymous poster hash: cdf7d...8a0 Det er ikke noe galt i det. Alle har forskjellige preferanser. Anonymous poster hash: 22713...571 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Dessuten er du jo ei voksen kvinne selv. Hadde vært annerledes om du var 17. Anonymous poster hash: 22713...571 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 har på følelsen at du mangler en pappa. tenk på det, de kunne vært faren din. Anonymous poster hash: 5dde2...88a 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Ja, jeg vet jeg er en voksen kvinne, så jeg bestemmer jo selv - selv om det ikke føles sånn noen ganger... Har ingen pappa, nei ... mistet han da jeg var 17 år. Anonymous poster hash: cdf7d...8a0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Jeg føler meg ofte redd og ensom, og søker etter trygghet. Anonymous poster hash: cdf7d...8a0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 da forstår jeg, du føler vell en trygghet med dem (?) Anonymous poster hash: 5dde2...88a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Ja, jeg tror det...blir veldig usikker i forhold menn på min egen alder. De som er eldre er mer rolige og trygge i seg selv. Bare så det er sagt så har jeg klart meg selv økonomisk siden jeg ble ferdig på vgs, så jeg er ikke ute etter pengene. Anonymous poster hash: cdf7d...8a0
Steinar40 Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 (endret) Ja, jeg tror det...blir veldig usikker i forhold menn på min egen alder. De som er eldre er mer rolige og trygge i seg selv. Bare så det er sagt så har jeg klart meg selv økonomisk siden jeg ble ferdig på vgs, så jeg er ikke ute etter pengene. Anonymous poster hash: cdf7d...8a0 Nå som du har passert 30 så burde det faktisk være mulig å finne noen rundt din egen alder som er moden. Over 40 bør du ikke gå mener jeg. Det bør heller ikke være nødvendig. Men du kan altså ikke forvente at en kjæreste skal oppføre seg som faren din. Endret 11. august 2013 av Steinar40 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Men er dette et problem for deg? Ser at det kan være daddy issues involvert, men so what? Mitt livs store kjærlighet er 12 år eldre enn meg. Det kunne ikke falle meg inn å gi slipp på han fordi jeg har et dårlig forhold til faren min...? Anonymous poster hash: 89172...f77
Gjest g Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 har på følelsen at du mangler en pappa. tenk på det, de kunne vært faren din. Anonymous poster hash: 5dde2...88a Skjerpings. Greit at TS mistet faren sin ung, men trenger nødvendigvis ikke være noen sammenheng av den grunn. Finnes de som har godt forhold til både mor og far men likevel finner partner som er yngre eller eldre. Å for den saks skyld, hva feiler det da voksne menn som går etter yngre jenter? Og hva med damer som finner yngre menn?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Jeg er 32, og jeg forelsker meg bare i eldre menn hele tiden. Akkurat nå er jeg forelsket i en på 50 år. For et par år siden var jeg forelsket i en på 60. Nå forelsker jeg meg ikke så lett, men det er disse to jeg har vært veldig forelsket i! Har vært småforelska eller hatt øye for eldre menn da jeg var i 20-årene... Er dette normalt? Er det noe galt med meg? Jeg føler også at jeg får mye oppmerksomhet fra de eldre. De som er på min alder seg meg liksom ikke .... Anonymous poster hash: 726d5...c23 Anonymous poster hash: cdf7d...8a0 For det første høres du ikke 32 ut. For det andre tror jeg du er en mann. Men ok, skal svare. Neida, dette går så bra så. kos deg med "småforelskelsene" dine du. Det er så fint å være forelska vettu. Anonymous poster hash: d77e9...1ec 2
skreppamedleppa Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Celine Dion og mannen som er 26 år eldre enn hun selv har jo vært gift nå i 19 år, det finnes sikkert flust av andre også med store aldersforskjeller. Noen failer, noen lykkes og det er ikke alder det kommer an på, om det var det så hadde jo alle som var like gamle alltid holdt sammen. Du er en voksen kvinne og hvem du forelsker deg i, eller blir sammen med er helt og holdent opp til deg selv, noen liker menn med blondt hår, noen liker høye menn, noen liker jevnaldrende og noen liker eldre menn, det viktigste må vel være at kjemien passer.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Da går det vel greit om jeg går for en som er 16 år eldre enn meg? Jeg er litt redd. Redd for at han kanskje ikke vil det samme som meg ... Anonymous poster hash: cdf7d...8a0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 kjør på! Anonymous poster hash: cd21b...642
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 kjør på! Anonymous poster hash: cd21b...642 Hva skal jeg si og gjøre? Jeg tror han liker det han ser iallfall ... men det føles ut som om jeg må ta initiativet. Neste gang jeg ser han på t-banen, skal jeg gå bort å si hei, da? Anonymous poster hash: cdf7d...8a0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Jeg hadde det sånn før, menn måtte være 8-15 år eldre enn meg. Plutselig fant jeg en mye yngre mann, og vi har det flott sammen. Han er flink til å ta vare på meg, men av og til merker jeg at jeg gjerne skulle hatt en litt eldre mann. Alle har sine preferanser, men jeg synes du skal holde mulighetene åpne for andre menn også. Anonymous poster hash: 865af...3aa 1
Auroressa Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Jeg kan ikke se at det er noe galt med deg, jeg har selv vært intrs i langt eldre menn enn meg, man liker det man liker, tror ikke alder spiller så mye rolle i det store og det hele.
bebisss Skrevet 11. august 2013 #20 Skrevet 11. august 2013 Nå som du har passert 30 så burde det faktisk være mulig å finne noen rundt din egen alder som er moden. Over 40 bør du ikke gå mener jeg. Det bør heller ikke være nødvendig. Men du kan altså ikke forvente at en kjæreste skal oppføre seg som faren din. Bør ikke gå? Hun kan vell gå på hvilken alder hun vil. TS hvis du er forelsket i en mann som er eldre så er det ingenting galt i det. Er det bare rike gamlinger som liker å bli utnyttet og blondiner som skal få være sammen? Hvis jeg hadde forelsket meg i en på 50 så hadde jeg gikk blaffen i hva andre tenkte om meg, det er hva DU SELV føler og vil, ingen andre sin forbanna buisness hvem du er med. Jeg var 19 da jeg engang var med en mann på 47, jeg syns det var litt småspennende og jeg besøkte kun han noen få ganger. Han var morsom og jeg følte "forholdet" vi hadde var forbudt. Men den dagen vi møttes ute i offentlighet på ett kjøpesenter og han kysset med på munnen, kjente jeg hvor flau jeg ble og at jeg skammet meg veldig. Jeg følte at folk stirret på meg og syns jeg var ekkel og at han var en gammel gris. Da avsluttet jeg alt mellom meg og han. Gjør hva du selv vil TS, Du er ikke alene om å like de litt eldre, jeg kjenner noen som er sammen med menn som er 18 år eldre enn dem selv, ingen dømmer dem eller ser rart på dem:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå