Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og ikke skriver noe, burde man da skrive til den personen?

Er en kjempesøt fyr som jeg kun har truffet to ganger, gjennom jobben, som la meg til på facebook. Første gangen var han skikkelig overlegen, andre gangen superhyggelig.

Og nå lurer jeg på om jeg burde skrive til han...men han har forsåvidt ikke skrevet til meg heller. :P

Hva er normen her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han venter på at du skal ta neste steg siden han la til deg? Bare skriv en liten melding du :)

• Liker 1
Skrevet

Om du synes pm i innboksen er skummelt å starte med, så kan du jo komme med noen kommentarer på innholdet hans. Da er man fort i en samtale ut i fra et fornuftig utgangspunkt.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Til helvete med normen.

Hva har DU lyst å gjøre?

Ditt liv og dine regler.

Mitt forslag er at neste gang han er online, så skriver du følgende på chat og tar resten spontant uten å planlegge mer:

Hei! :)

• Liker 2
Skrevet

Send han en melding hvis du liker ham:) Hva har du å tape på det?

• Liker 1
Skrevet

Hva med å skrive en melding i kveld med "Hei! Så hyggelig at du la meg til. Hatt en fin helg?"

Anonymous poster hash: 909dc...c06
  • Liker 2
Skrevet

Må man sende melding når man legger noen til da? Kan jo hende at han kun vil utvide nettverket sitt, og ikke egentlig har umiddelbare planer om å ta kontakt. Antar dette er ulikt fra person til person. Noen bruker Facebook rent personlig, mens andre bruker tjenesten mer profesjonelt.

Men sånn ellers så støtter jeg at du gjør akkurat det du har lyst til! :)

Anonymous poster hash: e6126...327

• Liker 1
Skrevet

Send han en melding da vel! Var jo tross alt han som la til deg, så er jo ikke rart du sender han en melding tilbake :)

Skrevet (endret)

Send en PM hvis du er interessert. :) Eksen min sjekka meg opp via fb (hadde felles venner da), og det varte i tre år.

Endret av Emily
Skrevet

Kan bare si fra et manns perspektiv at det virker som han er helt ny til pickup å prøvde å "negge" deg første gangen, dvs at han prøver å prate deg ned for å få deg interrissert, å få deg til å ta utfordringen. Men han skjønte sikkert at det ikke gikk så bra, å neste gang var han bare seg selv, nettopp forde han er interrissert i deg, ta kontakt han høres bare sjenert ut.

Anonymous poster hash: f322f...206

Skrevet

Hva med å skrive en melding i kveld med "Hei! Så hyggelig at du la meg til. Hatt en fin helg?"

Anonymous poster hash: 909dc...c06

Et utrolig kjedelig og A4-spørsmål.

Anonymous poster hash: 0eafa...015

Skrevet

Det er ikke noe poeng å ha noen på facebook som man ikke tør skrive til.

Anonymous poster hash: 9f001...682
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden men har et dilemma.. møtte en fyr på byen som jeg ikke har sett på mange år, ble med han hjem.. sa han kunne legge meg til på facebook og det gjorde han. Men etter det har han ikke gjort noe/sagt noe mer. Er ca 1 uke siden.. burde jeg la han være eller burde jeg ta initiativ? jeg er så betatt av han! hadde han lagt meg til uten at jeg "spurte" om det hadde jeg absolutt sendt han pm.. men kan hende han la meg til bare for å være høflig siden jeg nevnte at han kunne legge meg til? :/

Anonymous poster hash: e2512...dda

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden men har et dilemma.. møtte en fyr på byen som jeg ikke har sett på mange år, ble med han hjem.. sa han kunne legge meg til på facebook og det gjorde han. Men etter det har han ikke gjort noe/sagt noe mer. Er ca 1 uke siden.. burde jeg la han være eller burde jeg ta initiativ? jeg er så betatt av han! hadde han lagt meg til uten at jeg "spurte" om det hadde jeg absolutt sendt han pm.. men kan hende han la meg til bare for å være høflig siden jeg nevnte at han kunne legge meg til? :/

Om du ber han legge deg til på FB så er det vel du som bør prate til han? Siden det var det du ville?

Anonymous poster hash: 3111e...206

• Liker 1
Skrevet

Om du ber han legge deg til på FB så er det vel du som bør prate til han? Siden det var det du ville?

Jo kanskje det :P jeg sa ikke akkurat "du må legge meg til" men jo..skjønner hva du mener.. men har sett at han har fått et par andre jentevenner den siste uka som han har likt bildene til osv og med meg har han ikke det da.. *overtenker* så vet ikke jeg.. redd han ikke syntes jeg er fin nok osv..

Skrevet

Jo kanskje det :P jeg sa ikke akkurat "du må legge meg til" men jo..skjønner hva du mener.. men har sett at han har fått et par andre jentevenner den siste uka som han har likt bildene til osv og med meg har han ikke det da.. *overtenker* så vet ikke jeg.. redd han ikke syntes jeg er fin nok osv..

Kanskje de andre chatter med han i stedet for å sitte hjemme og håpe han skal chatte med dem?

Skrevet

Kanskje de andre chatter med han i stedet for å sitte hjemme og håpe han skal chatte med dem?

Hehe, det kan hende.. jeg får prøve å si no til han da. Er bare så kleint hvis han overhodet ikke er intr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...