Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet mye kveld og helger de siste årene, så det har ofte blitt til at jeg ikke kunne være med på ting som vennene mine fant på. Jeg merket etter en stund at det ble lengre mellom hver gang de spurte meg, men tenkte egentlig ikke så mye over det, bare prøvde å gi beskjed når jeg hadde fri og mulighet til å finne på noe. Dette året har jeg studert i en annen by, men i sommer har jeg ikke jobbet så mye sånn at jeg skulle ha mer tid til venner, dette vet de om.

Alikevell ser jeg på Face at de ofte gjør ting sammen uten å si noe til meg.. En gang hadde vi snakket om noe vi skulle gjøre dagen etter hørte jeg ikke noe fra hun som sa at hun skulle ta kontakt, så jeg kontaktet henne. Da viste det seg at de to andre hadde snakket sammen allerede og hadde planlagt dagen sammen, når jeg ringte var hun på vei utfører så det var tydelig at de ikke hadde noen planer om å inkludere meg, selv om vi hadde snakket om det dagen før.

Jeg har nok ikke vert den beste vennen i det siste, har slitt med depresjoner og ikke orket å ha så mye kontakt med omverdenen. Jeg hadde egentlig tenkt å forklare dette, men orker ikke snakke om det med alle på en gang, og får jo aldri til å finne på noe med bare en, det blir alltid til at det hadde jo vært så koselig å samle en gjeng...

Jeg prøver å ikke overreagere her, men føler ikke akkurat at de setter pris på meg når de ikke engang gidder å spørre om jeg vil være med på ting de allerede har planlagt, det skal ikke mer til en en sms liksom.

Anonymous poster hash: ea678...558

Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Mine venninner var også sånn og det er grunnen til at vi ikke er venner den dag i dag.

Jeg ville kanskje sendt en sms hvor du forklarer at du har slitt med depresjoner i det siste og at det hadde vært hyggelig å bli inkludert når de skal noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...