Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på m en fyr i 3 mnd. Ingen vet om følelsene til hverandre, men han har alltid sakt han ikke kan ha forhold. Men han avviser damer for meg. Ringer meg når han er på byen og vil ha meg med eller savner meg... Han holder også tett rundt meg når vi sover, ligger i skje alltid. Alltid han som holder rundt meg.. Han har også sakt at han ikke vil jrg skal kysse andre eller flørte. Jeg vil ha han. Men virker det gjensidig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han sa han ikke kunne ha forhold pga jobb ( reiser i 6 mnd)

Skrevet

Du får spørre han da?

Anonymous poster hash: dd524...084
  • Liker 2
Skrevet

Skal jo de men lurte på om dere kunne komme m indspill først?

Skrevet

Han sa han ikke kunne ha forhold pga jobb ( reiser i 6 mnd)

Er det lenge siden han sa dette?

Hvorfor mener han at det er en grunn til å ikke kunne ha forhold?

evt fordi han trenger å være singel fordi han tenker å møte andre damer?

Jeg synes at det ikke burde være noe problem å vente på hverandre i 6 mnder

Skrevet

Om du er forelsket og vil ha han som kjæreste, ligg unna. Han har allerede sagt at han ikke vil ha forhold og du kommer bare til å bli såret. Klart han avviser andre når du er i nærheten, om han ikke gjør det, spolerer han sjansene for å ha sex med deg. Dessuten holder han deg varm med å holde rundt deg og holde deg i hendene.

Skrevet

Ikke når jeg er i nærheten. Kompisene sier til meg han ikke flørter med damer.. Pluss han ene sa; bra han har fått seg dame. Han snakker om meg til kompisene. Også hintet han til at vi skal møtes når han kommer hjem fra reisa

Skrevet

Ikke når jeg er i nærheten. Kompisene sier til meg han ikke flørter med damer.. Pluss han ene sa; bra han har fått seg dame. Han snakker om meg til kompisene. Også hintet han til at vi skal møtes når han kommer hjem fra reisa

Det høres jo lovende ut :-)

Jeg ønsker dere lykke til!

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Han kan vel ha et forhold i seks måneder hvis han virkelig ville., høres bare ut som han vil være fri når han er ute på reise og når han kommer hjem igjen så er du der.

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Snakk om det. Jeg er sikker på at det ordner seg, utofra det du skriver virker det som han vil ha deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...