Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med guttegjenger som er ute og kjører bil, og så tuter de og vinker, med det største gliset opp i ruta, når de kjører forbi??

Dette har jeg opplevd flere ganger. Senest nå i sta. Kunne skjønt om det var noen jeg kjente, men det er aldri det heller..

Jeg har tenkt at det kan være fordi jeg ser jævlig teit og latterlig ut, og at de sier "WHAHA, see på hu der a! TUT!". Men kan ikke skjønne at det skal være det heller. Jeg er ei helt gjennomsnittlig jente, og skiller meg ikke mye ut akkurat.

Ellers så kunne det være at jeg var en skikkelig babe, men igjen, jeg er ei gjennomsnittlig jente. Følte heller ikke at det var mye til babefaktor over Helly Hansen-jakka mi i dag.

Jeg gikk på fortauet, så jeg var ikke i veien for dem heller.

Hvorfor gjør de dette? :vetikke: Jeg pleier aldri å gjøre sånt mot fremmede.

Anonymous poster hash: 5ee08...9af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det var noen som kjente deg, men som du ikke kjente igjen i farta?

Skrevet

Hva er greia med guttegjenger som er ute og kjører bil, og så tuter de og vinker, med det største gliset opp i ruta, når de kjører forbi??

Dette har jeg opplevd flere ganger. Senest nå i sta. Kunne skjønt om det var noen jeg kjente, men det er aldri det heller..

Jeg har tenkt at det kan være fordi jeg ser jævlig teit og latterlig ut, og at de sier "WHAHA, see på hu der a! TUT!". Men kan ikke skjønne at det skal være det heller. Jeg er ei helt gjennomsnittlig jente, og skiller meg ikke mye ut akkurat.

Ellers så kunne det være at jeg var en skikkelig babe, men igjen, jeg er ei gjennomsnittlig jente. Følte heller ikke at det var mye til babefaktor over Helly Hansen-jakka mi i dag.

Jeg gikk på fortauet, så jeg var ikke i veien for dem heller.

Hvorfor gjør de dette? :vetikke: Jeg pleier aldri å gjøre sånt mot fremmede.

Fordi de synes det er kult og det er morsomt å se hvordan de dem tuter på reagerer. Opplever det samme titt og ofte.

Skrevet

Kanskje det var noen som kjente deg, men som du ikke kjente igjen i farta?

Og poenget med oppførselen deres, hva er det trolig at det var?

Skrevet

Jeg får som regel et glimt av fjesene i vinduet, og på hjemstedet mitt ville jeg kjent igjen bilene til vennene mine.

I dag kunne det absolutt ikke vært noen jeg kjente, for jeg flyttet hit for 2 dager siden, og kjenner ikke en sjel.

Skrevet

De gjør det nok med alle. Til og med stygge, siden det er morsomt for de.

Tsss.. Jeg kvepper først også rødmer jeg litt. :nissekonekyss:

• Liker 1
Gjest Snørev
Skrevet (endret)

Ganske greit, jeg tuter når jeg ser attraktive kvinner slik at de kan ta bilnummeret mitt, så sender hun: REGNR <registeringnummer> til 2282. Får opp navnet mitt og legger meg til på facebook.

Endret av Snørev
  • Liker 2
Skrevet

Skvetter som f når noen tuter på meg. Ender opp med at jeg roper ett eller annet etter bilen, liksom at det er noen vits ;) Jeg aner ikke hvorfor jeg TS, kanskje de likte deg da?

Skrevet

Har kun opplevd utlendinger som driver med slikt, men aldri i Norge.

Anonymous poster hash: 43fb7...e76

• Liker 1
Skrevet

Har kun opplevd utlendinger som driver med slikt, men aldri i Norge.

Haha, prøvd deg på løpetur i Sharm el Sheik? Fy søren. Jeg lyver ikke når jeg sier at HVER eneste bil tuta, enda jeg løp sammen med mannen :/ Tror ikke han syntes det var veldig kult nei.

Skrevet

Sikkert noen harrytasser på landet som akkurat hadde oppgradert traktor lappen.

Anonymous poster hash: 71686...834

• Liker 4
Gjest Ironically me
Skrevet

Det tror jeg på!

Haha, prøvd deg på løpetur i Sharm el Sheik? Fy søren. Jeg lyver ikke når jeg sier at HVER eneste bil tuta, enda jeg løp sammen med mannen :/ Tror ikke han syntes det var veldig kult nei.

Skrevet

Rart... Jeg får samme reaksjoner når jeg drar ut på min daglige nakenjoggetur..

Anonymous poster hash: bfe69...7d3
Skrevet

Dette er vanlig her jeg bor.. Utrolig irriterende! Skvetter som faen!

Skrevet

Jeg er mann, og jeg opplever også dette (ikke akkurat så ofte vel og merke). Både tuting, roper ut av vinduet og også "sneikjøring". Like forbanna provoserende hver gang.

Skrevet

Rart... Jeg får samme reaksjoner når jeg drar ut på min daglige nakenjoggetur.. Anonymous poster hash: bfe69...7d3

Haha Vet du hva? En gang på fjelltur traff jeg på en mar som gikk naken unntatt ryggsekk. Og en annen gang så jeg en naken mann kjøre motorsykkel på landsbygda.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann, og jeg opplever også dette (ikke akkurat så ofte vel og merke). Både tuting, roper ut av vinduet og også "sneikjøring". Like forbanna provoserende hver gang.

Legg ut en slik neste gang:

http://www.equipnorshop.no/product.aspx?pid=53194&gid=428

Anonymous poster hash: c4710...b45

Skrevet

De tuter fordi de er oppmerksomhetssyk.

Eller hissig. Eller vil påminne om det er blitt grønt. Kan være så mangt i grunn.

Anonymous poster hash: d7073...cab
  • Liker 1
Skrevet

Haha Vet du hva? En gang på fjelltur traff jeg på en mar som gikk naken unntatt ryggsekk. Og en annen gang så jeg en naken mann kjøre motorsykkel på landsbygda.

Åh, det var sikkert onkelen min! :)

Anonymous poster hash: bfe69...7d3

• Liker 5
Skrevet

Jada skjer meg hele tiden, da spesielt i min "bygd" men ikke når jeg er i storbyen da...

Anonymous poster hash: 1869a...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...