isbjørnungen Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Til dere som har vesker fra Michael Kors, hvordan er kvaliteten? Holder bærestroppene? Og sømmene inni og utenpå vesken? Har funnet en som er perfekt til skolebruk, med skikkelig rom til data og alt.. Men den er så dyr, så jeg vil ikke kjøpe med mindre kvaliteten følger prisen
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Jeg eier ikke en selv, men har hørt Michael Kors vesker går fort opp i sømmen. I tillegg så rommer de svært lite. Dårlig kvalitet rett og slett. Anonymous poster hash: c4967...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Jeg har brukt min nesten hver dag siden jul, og ser helt ny ut både inni og utenpå fortsatt. Anonymous poster hash: 5c154...88f 1
isbjørnungen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2013 Takk for svar Et svar i hver retning - noen flere?
Gjest Conradine Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Jeg har en Michael Kors-veske og kvaliteten er kjempegod. Bruker min til jobb hver dag ... 1
isbjørnungen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2013 Takk, Conradine:) Noen som har denne eller liknende? http://store.apple.com/no/product/H9988ZM/A/michael-michael-kors-saffiano-jet-set-bæreveske-for-15-tommers-datamaskin?fnode=50&fs=m.macCompatibility%3D13inchmacbookair
Mariahamm Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Har ikke hatt mine altfor lenge, men hittil virker kvaliteten veldig bra Men hvis du skal ha tunge ting tror jeg reimen på den du linket til er litt for spinkel. 1
isbjørnungen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. august 2013 Jeg er litt nervøs for reimene, ja! Vesken er jo laget for å bære en mac, og min macbook air er jo ikke veldig tung, men det er så latterlig trist å bruke over 2000 kroner på noe som ikke holder. Men vesken er så pen (jeg er litt forelsket..), spesielt hvis man tar bort blingblingen som henger på
Gjest Mulan123 Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Jeg har en to MK-vesker, blant annet den du linket til. Jeg synes kvaliteten er fantastisk. Jeg har hatt begge i ett år nå. Jeg bruker den vesken ofte på skolen, men dersom jeg skal ha en del bøker bruker jeg heller den andre. Jeg har ikke noen spesielle problemer med reimene, men de er litt i det tynneste laget. Uansett er de veldig sterke, så de ryker jo ikke dersom du har i en del bøker + mac. Det kan bare være litt ubehagelig. Veldig mange på skolen min har også en slik veske som de bruker hver dag på skolen.
isbjørnungen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. august 2013 Jeg har en to MK-vesker, blant annet den du linket til. Jeg synes kvaliteten er fantastisk. Jeg har hatt begge i ett år nå. Jeg bruker den vesken ofte på skolen, men dersom jeg skal ha en del bøker bruker jeg heller den andre. Jeg har ikke noen spesielle problemer med reimene, men de er litt i det tynneste laget. Uansett er de veldig sterke, så de ryker jo ikke dersom du har i en del bøker + mac. Det kan bare være litt ubehagelig. Veldig mange på skolen min har også en slik veske som de bruker hver dag på skolen. Kommer neppe til å bære bøker i den, kjøper bøkene på skolen, og har skap der, så det kan faktisk gå bra;) Er det plass til vannflaske og litt småting i den i tillegg? Den ser jo helt genial ut mtp å bære med seg macen
Gjest Mulan123 Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Kommer neppe til å bære bøker i den, kjøper bøkene på skolen, og har skap der, så det kan faktisk gå bra;) Er det plass til vannflaske og litt småting i den i tillegg? Den ser jo helt genial ut mtp å bære med seg macen Jaja, det er masse plass. Jeg bruker jo den som oftest på skolen og ta tar jeg med meg mac, 3-4 bøker, mat og drikke og litt småting. Jeg har for øvrig ikke en maclomme i den da. Det har vel antakeligvis den du driver og ser på?
isbjørnungen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2013 Jepp, den har egen maclomme med glidelås i midten.. Så da slipper jeg eget cover til den, det slenger jo bare rundt overalt og roter uansett! Kanskje dette blir august-studielånets store utskeielse
isbjørnungen Skrevet 11. august 2013 Forfatter #13 Skrevet 11. august 2013 (endret) Hvilken farge, svart eller brun?? Liker egentlig den brune best, men svart passer jo alltid.. Eller supercrazy med orange? Brun: H8703_AV2 Svart: H9988_AV2 Orange: H8704_AV2 Endret 11. august 2013 av isbjørnungen
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #14 Skrevet 11. august 2013 Jaja, det er masse plass. Jeg bruker jo den som oftest på skolen og ta tar jeg med meg mac, 3-4 bøker, mat og drikke og litt småting. Jeg har for øvrig ikke en maclomme i den da. Det har vel antakeligvis den du driver og ser på? den er superfin! vurderer å kjøpe den selv, men har ikke macbook air, men pro. den er noe tyngre, så er det trygt å ha den oppi der samt småting? stroppene ser så tynne ut, så er superredd for å ødelegge det, eller at dem ryker Anonymous poster hash: f68df...faa
Gjest Mulan123 Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 Hvilken farge, svart eller brun?? Liker egentlig den brune best, men svart passer jo alltid.. Eller supercrazy med orange? Brun: H8703_AV2 Svart: H9988_AV2 Orange: H8704_AV2 Tror ikke du kommer til å angre dersom du kjøper den i brun. En brun veske passer jo til det meste selv om det er noen begrensninger. Den oransje synes jeg er megafin, men den er jo ikke så nøytral som den sorte og brune. Det hele er jo en smaksak. Jeg kjøpte min i sort, men det var til dels fordi den første MK-vesken jeg kjøpte er i brun. den er superfin! vurderer å kjøpe den selv, men har ikke macbook air, men pro. den er noe tyngre, så er det trygt å ha den oppi der samt småting? stroppene ser så tynne ut, så er superredd for å ødelegge det, eller at dem rykerAnonymous poster hash: f68df...faa Jaja, alle jeg kjenner som bruker den vesken på skolen, inkludert meg, har en Macbook pro eller en vanlig hvit Macbook i den. Helt trygt.
kills Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Hvilken farge, svart eller brun?? Liker egentlig den brune best, men svart passer jo alltid.. Eller supercrazy med orange? Brun: H8703_AV2 Svart: H9988_AV2 Orange: H8704_AV2 Jeg ville valgt den sorte. Den oransje er jo utrolig pen, ser for meg det hadde sett stilig ut til et sort antrekk f.eks. men den sorte er jo helt klart enklere å matche.. Vurderer å kjøpe den sorte selv til skolebruk, men er redd for at hempene skal ryke med et par bøker og Mac'en oppi. Noen som har peiling hvor mye vekt de tåler? LV Neverfull har jo ganske slitesterke stropper og de er vel tynnere.. Koster jo litt mer også da.
Gjest Mulan123 Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Jeg ville valgt den sorte. Den oransje er jo utrolig pen, ser for meg det hadde sett stilig ut til et sort antrekk f.eks. men den sorte er jo helt klart enklere å matche.. Vurderer å kjøpe den sorte selv til skolebruk, men er redd for at hempene skal ryke med et par bøker og Mac'en oppi. Noen som har peiling hvor mye vekt de tåler? LV Neverfull har jo ganske slitesterke stropper og de er vel tynnere.. Koster jo litt mer også da. Som sagt tidligere her er reimene sterke. Jeg bruker denne vesken på skolen med både mac og 3-4 tunge skolebøker. Noen ganger flere bøker.
kills Skrevet 11. august 2013 #18 Skrevet 11. august 2013 Som sagt tidligere her er reimene sterke. Jeg bruker denne vesken på skolen med både mac og 3-4 tunge skolebøker. Noen ganger flere bøker. Lurer fortsatt på om noen har et konkret svar på akkurat hvor mange kg de tåler.
amadine Skrevet 12. august 2013 #19 Skrevet 12. august 2013 Har en mk hamilton veske. Kvaliteten er bra. Ser fortsatt ny ut
isbjørnungen Skrevet 14. august 2013 Forfatter #20 Skrevet 14. august 2013 Fikk vesken (svart) i dag, og jeg er SUPERFORNØYD! Enda finere enn jeg trodde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå