Gjest Sara Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Nylig sa en kollega til meg at en annen kollega minnet henne om Fru Pigalopp, og at hun derfor ville kalle henne det heretter. Den kollegaen det er snakk om er litt overvektig, men ellers veldig grei og hyggelig. Men jeg fårstår ikke hvorfor noen vil gi en kollega økenavn som Fru Pigalopp? Skal jeg ta dette opp med hun det gjelder? Jeg har en magefølelse om at det ikke var så positivt meint?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Det er vel en sang og det..? Som omhandler en relativt tykk dame, om jeg ikke husker feil. Og en får ikke akkurat noen positive assosiasjoner av et slikt hyggelig kallenavn nei. Anonymous poster hash: 0c7f4...5c3
Gjest Blubberella Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Hva med å be kollegaen din om å skjerpe seg og bli voksen? Å gi hverandre kallenavn basert på utseendet er sånn som man gjorde på barneskolen. Denne damen har sikkert et fullt brukbart navn som dere kan kalle henne for. 1
Gjest Sara Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Ja, jeg ble litt overrasket så jeg fikk ikke sagt noe :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå