missfidget Skrevet 21. april 2004 #1 Del Skrevet 21. april 2004 Kaller dere det "strapless"? :oops: Jeg vil ha en BH som dette: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...-8952&size=40DD Ser det bra ut? Jeg går i DD så jeg lurer på om noen har anbefaling å gi! Takk på forhand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 Kaller dere det "strapless"? :oops: *kaller det bare stroppløs jeg..."strapless" er jo det engelske ordet. men skjønte jo hva du snakket om Jeg vil ha en BH som dette: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?pr...-8952&size=40DD Ser det bra ut? *Bh'n så bra ut den, men jeg kan dessverre ikke gi deg en anbefaling, siden jeg ikke har så mye å fylle ut i DD cup Men gjør ikke den bh'n verre for deg, siden du har store pupper? Det finnes jo bh'er med gjennomsiktige stropper, har en selv - og den funker den! (kjøpt på h&m, men du må kanskje ha bedre kvalitet pga størrelsen?). Stroppene går bak halsen da, ikke som vanlige stropper... Men bh'en var fin den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 21. april 2004 #3 Del Skrevet 21. april 2004 Bh'en var veldig fin den, men med så stor størrelse bør du gå på en bedre undertøysforretning. Du kan f.ex prøve Tjølsen i nygaten, flinke damer som måler størrelse og sørger for at du får en BH som passer som den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 21. april 2004 #4 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har akkurat kjøpt en strapless bh fra Bali i D-cup. Den passer akkurat, men det var nesten så den skulle vært bittelitt større, det ser og føles greit ut, men er litt på grensa. Jeg kan i allefall anbefale det merket P.S : Jeg kan "størrelsesmessig" anbefale de som har relativt store størrelser å kjøpe bh o.l. i en undertøyssalong. Der har de proffer i faget OG stort sett fint undertøy med riktig cup. ER så lei av div klesforretninger som har mye stæsjy ting, men som bare er så veldig smååååå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 Hiver meg på Bali. Jeg hadde en liknende, men fra Bali, under brudekjolen min. Jeg har størrelse D, og det går helt fint med støtte. Jeg har også gjennomsiktige stropper til min. Jeg kan anbefale en undertøysbutikk som ligger i Øvre(?) Slottsgate i Oslo. Husker ikke i farta hva den heter, men den er omtalt her mange ganger (spes. på bryllupsforumet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 21. april 2004 #6 Del Skrevet 21. april 2004 Kan skrive under på at Bali er et veldig bra merke! Men please; ikke TENK tanken på gjennomsiktige stropper engang hvis du skal bruke BH'en til brudekjole......på bryllupsdagen din blir du fotografert veldig mye, og det vil bli gjenskinn i stroppen selv om den er aldri så gjennomsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 21. april 2004 #7 Del Skrevet 21. april 2004 Hiver meg på Bali. Jeg hadde en liknende, men fra Bali, under brudekjolen min. Jeg har størrelse D, og det går helt fint med støtte. Jeg har også gjennomsiktige stropper til min. Jeg kan anbefale en undertøysbutikk som ligger i Øvre(?) Slottsgate i Oslo. Husker ikke i farta hva den heter, men den er omtalt her mange ganger (spes. på bryllupsforumet) Arabella ? Kan det stemme ? Har hørt mye bra om den, så tror den er verdt å besøke Morro at flere liker Bali :D Har en "slim-body" derfra og, som funker ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå