Gå til innhold

Jeg er kjempeforelsket, men liker han ikke! Andre som har vært i denne merkelige situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en merkelig situasjon jeg har kommet i. Fått meg kjæreste og er hodestups forelsket, men jeg liker han ikke.Kan ikke noe for det, men jeg liker ikke personligheten hans. Han virker sleip og er ikke til å stole på , og sier så mye dumt . Mangler litt samvittighet, og jeg liker ikke den han er! Liker ikke rogalands dialketen hans heller. Hvorfor er jeg fortsatt forelsket? Noen andre som har vært i denne situasjonen før? Altså så forelsket i en fyr de egentlig ikke liker? Hvordan kan jeg komme ut av det her? Er det vanlig å ha slike følelser for noen man ikke ser for seg et liv sammen med og ikke liker egentlig eller er jeg ikke riktig rett satt sammen?

Anonymous poster hash: 6a608...48f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du at du er forelsket?

Ofte er folk forelsket i ideen om å ha noen

• Liker 1
Skrevet

Forelsket i forelskelsen kanskje?

Anonymous poster hash: 905f5...e9c
  • Liker 2
Skrevet

Nei du er ikke forelsket. Du er sikkert forelsket i det som er nytt og spennende.

Skrevet

Ville ikke kalt dette noe i nærheten av en forelskelse hvert fall.

Creepy heller, når det blir forbundet med en idé av hva en forelskelse hypotetisk sett kunne ha vært.

Anonymous poster hash: 60936...9db
Skrevet

Kanskje han minner om faren din? En som kanskje hadde sider som du mislikte, men som du ønsket oppmerksomhet fra. Dersom han var fjern, er det ikke rart du søker oppmerksomhet fra menn som ligner han. Et gammelt savn fra barndommen som du lengter etter å få lindret. :)

Skrevet

Du er nok heller bare veldig tiltrukket av han fordi han er litt bad boy. Det trenger ikke være det samme som å være forelsket. Du vil kanskje ha en het natt med ham, men ikke som kjæreste.

Anonymous poster hash: 24dc6...135
Skrevet

Så kompleks og det kan være da. Hvem sa at man noen ganger ikke får, både i pose og sekk?

Ikke alltid det er like ønskelig eller digg for den del, men det er nå hva det er, inntil videre.

Skrevet

kvinner sier de vil ha én ting. kvinner vil egentlig ha en helt annen ting.

så enkelt er det. han passer ikke inn i ditt skjema for hva du "burde like", men egentlig digger du han rått. verre er det ikke. enda et ypperlig eksempel på paradokset kvinner.

Skrevet

Hehe. Sannsynligvis er det vel bare midlertidig da.

Skrevet

Sånn har jeg også hatt det. Jeg var i en kort periode sammen med en fyr. Jeg vet ikke hva det var. Jeg var vel betatt i utseendet og fremtoningen hans.

Men samtidig når jeg var med han, så tenkte jeg "Hvilken drittsekk!"

Endte til slutt med at han dumpa meg, og jeg ble knust ...

Anonymous poster hash: c2d58...33d
  • Liker 1
Skrevet

kvinner sier de vil ha én ting. kvinner vil egentlig ha en helt annen ting.

så enkelt er det. han passer ikke inn i ditt skjema for hva du "burde like", men egentlig digger du han rått. verre er det ikke. enda et ypperlig eksempel på paradokset kvinner.

Menn tror alltid de vet best og de er så skjøre innvendig at vi kvinner bare jatter med.

See what I did there?

Anonymous poster hash: 1ffb7...6d6

• Liker 3
Skrevet

For en merkelig situasjon jeg har kommet i. Fått meg kjæreste og er hodestups forelsket, men jeg liker han ikke.Kan ikke noe for det, men jeg liker ikke personligheten hans. Han virker sleip og er ikke til å stole på , og sier så mye dumt . Mangler litt samvittighet, og jeg liker ikke den han er! Liker ikke rogalands dialketen hans heller. Hvorfor er jeg fortsatt forelsket? Noen andre som har vært i denne situasjonen før? Altså så forelsket i en fyr de egentlig ikke liker? Hvordan kan jeg komme ut av det her? Er det vanlig å ha slike følelser for noen man ikke ser for seg et liv sammen med og ikke liker egentlig eller er jeg ikke riktig rett satt sammen?

Måten du kommer deg ut av det på er ved å ikke ha noe mer kontakt med fyren.

Skrevet

Så dere mener dette ikke er en skikkelig forelskelse? Jeg får sommerfugler i magen når jeg skal møte han og kan bare sitte sammen han i mange timer og prate, men samtidig tenker jeg , for en drittsekk og hvor grusomt han snakker!.Han er så sleip og slu som bare det. Jeg er klar over dette og samtidig blir jeg. Regner også med å bli dumpet når spenningen har lagt seg for hans del. Helt utrolig at jeg kan bli forelsket i en fyr jeg ikke liker. Trodde ikke sånt var mulig!

Skrevet

Så dere mener dette ikke er en skikkelig forelskelse? Jeg får sommerfugler i magen når jeg skal møte han og kan bare sitte sammen han i mange timer og prate, men samtidig tenker jeg , for en drittsekk og hvor grusomt han snakker!.Han er så sleip og slu som bare det. Jeg er klar over dette og samtidig blir jeg. Regner også med å bli dumpet når spenningen har lagt seg for hans del. Helt utrolig at jeg kan bli forelsket i en fyr jeg ikke liker. Trodde ikke sånt var mulig!

Det viser bare at følelser ikke er rasjonelle, og at man derfor må bruke sunn fornuft.

• Liker 1
Skrevet

For meg handler forelskelse om person og personlighet. Betatthet går på utseende og overfladiske ting. Virker på meg som det siste.

Skrevet

Jeg ble forelsket i en fyr som jeg flytta inn med ganske fort. Vi hadde det veldig fint i begynnelsen, men så en dag tok jeg meg selv i å si : hvis du hadde vært en fremmed hadde jeg ikke likt deg i det hele tatt. Etterhvert kom de dårligere sidene mer og mere fram, men hadde fortsatt følser for han. Derimot når det hadde gått et år, hadde jeg fått så avsmak av oppførselen hans hadde jeg mistet det meste av følser, og slo opp. Men jeg burde nok innsett det fra første gang jeg tenkte det. Så råder deg til å slå opp med en gang.

Gjest Sommerfugl
Skrevet

Forelskelse er en del av begynnelsen på et forhold ofte, og går over. Det er spenninger. Det er spenninger rundt det med kanskje å bli avvist, det å ha vunnet, det at det er litt ustabilt enda og blir spennende. Dette er vel i grunn forelskelsen. Ofte har trøblete forhold en evig forelskelse og partene forlater hverandre ikke fordi de tross alt er så forelsket. Problemet med dette er at det spenninger fordi de lever i dønn ustabile forhold og forveksler det med den samme forelskelsen man hadde da man møttes og tror derfor det er en kjærlighet. Forelskelsen er jo nesten som å gjøre berg og dalbane, du har sommerfugler i magen og det kribler.

Tror denne fyrens væremåte med løgnaktigheten osv. skaper mye spenninger. Ofte derfor sånne mennesker drar til seg andre. De er lette å bli forelsket i til tross for at de er drittsekker ofte. De " tar seg inn i varmen" og slipper deg ut igjen. Tar deg inn i varmen og slipper deg ut igjen. Er som å evig befinne seg i startfasen på et forhold.

Kan bli en lang prosess som er vanskelig å komme seg ut av dersom du drar det for langt.

Skrevet

Fordi skremmende følelser kan forveksles med forelskelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...