AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Har kjøpt nye grå gardiner. Har kjørt meg litt fast i samme farge på duker, puter, lys, lysestaker, bestandig en farge i hele stua. Er gått lei. Hvilken farge passer med grå? Trenger jeg virkelig samme farge på alt? Har hele regnbuen som jeg skifter ut med jevne mellomrom..Anonymous poster hash: 16468...521
absinthia Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Man trenger slett ikke å ha samme farge på alt. Dersom gråtonen du har valgt er ordentlig grå og for eksempel ikke grårosa eller lignende, kan du bruke omtrent hva som helst skulle jeg tro. Jeg kjøpte meg grå gardiner til kjøkkenet, fordi jeg ville ha noe som var enkelt å matche både med adventspynt, påskepynt og hva som helst annet. Synes det er greit å ha litt dempet farge på gardinene for å kunne gå nesten totalt bananas med hva som helst av pynt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Rødt og grått <3 Anonymous poster hash: 9fcb0...657
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Kommer an på størrelsen på rommet.Mye farger i lite rom kan bli for mye.Grått og lyselillaAnonymous poster hash: 263d8...654
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Mye passer sammen med grått, selv er jeg veldig glad i lyseblått! Anonymous poster hash: 844eb...6b0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 De fleste pudderfarger passer fint til grått Anonymous poster hash: 69a0d...02c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Grått går til alt. Grått er det nye hvite Anonymous poster hash: 95b6a...434
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Med grått kan du ha alt til. Jeg ville variert fargene på andre accessoirer, hatt forskjellige mønstre og tekstiltyper - noe strikket, noe vevd osv. Da ser det mer naturlig ut enn om du har samme farge overalt eller bare varierer mellon to. Anonymous poster hash: ca381...ff6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg har bare grå baser i hele leiligheten, og jeg veksler mellom lilla i juletider (hater rødt), blåtoner og rare mønster, gult (storfavoritt) og helt svart/hvitt. Men med sistnevnte må jeg ha mønster på ting da. Hvis det er noen andre farger du liker ekstra godt, så kan du starte der. Begynn med ei pute, følg opp med en duk, samt ei lita lampe eller noen vaser av noe slag. Gamle bilderammer malt i samme farge, og et sirkus av farger i sofaen kanskje? Anonymous poster hash: 4c823...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå