Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har sett litt i forskjellige tråder at det er veldig mange som dusjer hver dag. Er det vanlig? Jeg pleier å vente med å dusje helt til håret ser fett ut (2-3 dager). Jeg har en hysterisk søster som tar det som en selvfølge å dusje hver dag og tror hun synes jeg er litt uhygenisk som ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 732d4...b85
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver andre dag for å ikke slite ut håret. Noen få ganger hver tredje dag, men da er håret mitt ekkelt fett. Noen ganger hver dag om jeg har svettet, badet i sjøen, grillet.

• Liker 3
Skrevet

Føler meg møkkete med en gang jeg tråkker på baderomsgulvet etter en dusj. Så dusjer sjeldent.

Skrevet

To-tre ganger om dagen. Hvis jeg føler jeg lukter svette eller hvis jeg har gjort nummer to så må jeg vaske meg. Jeg liker ikke å være skitten.

Anonymous poster hash: f0300...c6b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vasker håret hver 2-3 dag, men dusjer når jeg har planer en dag. Hvis jeg bare skal daffe hjemme så drøyer jeg det litt. passer alltid på at jeg ikke lukter ekkelt :)

Skrevet

Hver tredje dag, men vasker meg med klut hver dag. Huden trenger en del av sitt naturlige fettlag, så å dusje flere ganger om dagen (med mindre man har trent) er litt hysterisk, og tørker ut huden.

Anonymous poster hash: fd86b...552

• Liker 1
Skrevet

Jeg dusjer annenhver til hver tredje dag. Resten av dagene bruker jeg klut. Håret mitt har virkelig ikke godt av å dusje hver dag.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Dusjer hver morgen :)

Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Hver dag etter trening. Blir så svett i hodebunnen så må vaske håret. Noen ganger dusjer jeg når jeg kommer hjem fra jobb, men det er mer for å friske meg opp. Så håret vaskes hver dag.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Annenhver til hver tredje dag :)
Bruker klut de andre dagene.
Synes håret mitt er penest dagen etter en dusj, samme dagen som jeg har dusjet er håret krusete og "ekkelt"

Skrevet

Dusjer nesten aldri unntatt etter trening eller soveromsaktiviteter. Svømmer et par ganger i uka, så tror jeg får nok vann på meg..

Anonymous poster hash: 82620...40d
  • Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Annenhver til hver tredje dag

Skrevet

Hver 2. eller hver 3. dag her også. Trenger sjeldent oftere. Men har jeg planer, liker jeg å dusje først.

Skrevet

Jeg dusjer 1-2 ganger om dagen, avhengig av planer. Håret vasker jeg helst annenhver dag, men blir ofte hver dag også.

Liker å føle meg ren og pen når jeg går ut døren, og i tillegg trener jeg ofte hvor jeg blir skikkelig svett, så å vente flere dager mellom er uaktuelt for meg.

Skrevet

annenhver dag, kan dusje oftere hvis jeg trenger det (har trent osv.)

Skrevet

Kvar Jól og to gangar kring Vårjamnsdøgn, for då et me slik klebensk mat som hut seg i skeinet og krev ein god gamuldags skrubb for at fragå.

Anonymous poster hash: 87ca9...c2c
  • Liker 2
Skrevet

Jeg dusjer hver tredje dag eller annenhver dag. Håret mitt blir veldig tørt om jeg vasker det hver dag, og så ser håret mye finere ut dagen etter at jeg har dusja. Før dusja jeg hver dag og håret ble både fett og tørt :/

Skrevet

Jeg dusjer 1-2 ganger om dagen

å vente flere dager mellom er uaktuelt for meg.

Joffrey%20slow%20clap.gif

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Annenhver dag. Huden min tåler ikke mer. Men jeg dusjer oftere hvis behovet er der.

Skrevet (endret)

Joffrey%20slow%20clap.gif

Jaha? Jeg svarte på spørsmålet som ble stilt? Blant min krets er det ikke normalt å vente flere dager mellom hver dusj, da vi alle har en aktiv hverdag. Man dusjer gjerne etter trening, før skole/jobb, samt fester og andre begivenheter.

Regner med at de som skal rakke ned på de som dusjer oftere enn seg selv, er litt snåle, asosiale mennesker uten noe liv. Lite oppegående.

Endret av MilleVanille
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...