Gå til innhold

Hvor gamle er brudene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blir 24 noen mnd før vi gifter oss neste sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 25, fyller 26 når jeg gifter meg august neste år. Ble forlovet i juni.

Skrevet

46 når jeg gifter meg om noen uker.

• Liker 2
Skrevet

28 og 29 da vi giftet oss i sommer :rodmer:

Skrevet

Blir 34 måneden etter vi gifter oss! (æææ har ikke tenkt på hvor "gammel" jeg er når jeg gifter meg! :sjokkert::fnise:

• Liker 1
Skrevet

28 når jeg gifter meg neste år :)

Skrevet

Blir 29, så rekker akkurat å ikke få pepper i gave til 30-års dagen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vi kommer begge til å være 25 år når vi gifter oss neste sommer :)

Skrevet

Ser det er mange her som giftet seg ganske tidlig (20-årene). Er det noen som angrer seg? Noen som føler de burde ventet litt?

Nysgjerrig :)

Skrevet

Ser det er mange her som giftet seg ganske tidlig (20-årene). Er det noen som angrer seg? Noen som føler de burde ventet litt?

Jeg gifter meg snart for andre gang, som "godt voksen". Første gang jeg giftet meg var jeg 22 år. Det virket veldig riktig den gangen, men det viste seg å ikke være det... Men kan ikke si at jeg angrer, nei. Vi hadde mange fine år sammen og fikk to nydelige barn.

Anonymous poster hash: 1ea61...2f3

• Liker 1
Skrevet

14 år :)

Anonymous poster hash: 5d14b...cd7
  • Liker 1
Skrevet

Jeg giftet meg for første gang som 23-åring, og det var for tidlig. Jeg var ikke godt nok kjent med meg selv og hva jeg ønsker - og det samme gjaldt for han (like gammel). Forholdet vårt var vel egentlig over før bryllupet, men fordi vi var så gode venner og det eneste som var galt var at vi ikke lenger var kjærester, turte ingen av oss å snakke om det til den andre av frykt for å såre. Vi gjennomførte bryllupet, var gift i et år (men sammen i seks år), og gikk fra hverandre som gode venner. Hadde jeg vært noen år eldre hadde jeg nok hatt mer tro på meg selv og vært sikrere på hva som er helt grunnleggende viktig i et forhold. Angrer ikke egentlig, men skulle gjerne vært et ekteskap og en skilsmisse foruten. Føler på mange måter jeg ikke har rett til å ønske meg et nytt bryllup med alt som det fører med seg.

Anonymous poster hash: a620a...b96

• Liker 1
Skrevet

Var 28 da jeg giftet meg:)

Skrevet

Jeg giftet meg for første gang som 23-åring, og det var for tidlig. Jeg var ikke godt nok kjent med meg selv og hva jeg ønsker - og det samme gjaldt for han (like gammel). Forholdet vårt var vel egentlig over før bryllupet, men fordi vi var så gode venner og det eneste som var galt var at vi ikke lenger var kjærester, turte ingen av oss å snakke om det til den andre av frykt for å såre. Vi gjennomførte bryllupet, var gift i et år (men sammen i seks år), og gikk fra hverandre som gode venner. Hadde jeg vært noen år eldre hadde jeg nok hatt mer tro på meg selv og vært sikrere på hva som er helt grunnleggende viktig i et forhold. Angrer ikke egentlig, men skulle gjerne vært et ekteskap og en skilsmisse foruten. Føler på mange måter jeg ikke har rett til å ønske meg et nytt bryllup med alt som det fører med seg.

Anonymous poster hash: a620a...b96

Hvor gammel er du nå? Kunne du tenke å gifte deg igjen?

Jeg tror det er mye i det du sier. Når man er så ung kjenner man ikke helt seg selv (av mange grunner fordi man ikke alltid helt har funnet seg selv).

Skrevet

Jeg er 27 når jeg gifter meg :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Er 30 år, kommer til å gifte meg rett før 31-årsdagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...