Gjest Reza08 Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Hvis du skal beskrive de sakene som betyr mest for deg hos en mulig partner, hva er det?
Chien Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Stabilitet, men samtidig en liten dose spontanitet Snill og omtenksom, men ikke "tøffelhelt" Kjekk, renslig, tar vare på seg selv, men ikke overfladisk opptatt av utseende/kropp Rolig og behagelig, men sosial med humor Jeg er ikke på leting etter noe, men hadde jeg vært det, hadde dette vært lista. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Egenskaper liksom..? Hos den optimale kjæresten? -Stabil -Oppegående -Smiler til livet i blant -Omtenksom Det er vanskelig å være så spesifikk, fordi det er så utrolig mange forskjellige verdier som passer så vanvittig bra, i forhold til min egen personlighet synes jeg. Og således blir det jo noe subjektivt. Og det er helheten utover det. Som også passer meg utmerket på alle tenkelige måter. Anonymous poster hash: 8080e...b52
Gjest Faerunpedia Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Stabilitet, vil ha seriøst forhold uten at det er klaustrofobisk, ønsker ikke barn, liker å reise uten å planlegge for mye, ikke redd for litt fysisk risiko.
tunaen Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Han må få meg til å føle meg elsket og verdsatt, og sette pris på å bli dullet litt med. Og han må være litt fjollete
Inwe Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 At han liker meg som den jeg er Til å stole på, og han stoler på meg Humor og at han ikke tar seg selv for høytidelig En viss personlig hygiene Litt felles interesser hadde vært fint
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 han må være sexy Anonymous poster hash: b2d2f...c49
Gjest Vena Cava Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Om jeg skal finne meg en kjæreste en gang så er han nødt til å gi meg den følelsen av at ingen andre rundt oss eksisterer. Jeg skal føle at det bare er oss to og jeg mister all lyst på andre menn. Jeg skal føle at jeg ikke greier holde fingrene av fatet, jeg skal føle at han liker meg for den jeg er. Kan vel kalle det for "den følelsen"... Dette har jeg kjent en gang i mitt liv, og akter ikke å bli sammen med noen før jeg føler det igjen:) Når det er sagt så må jo mannen ellers være normalt oppegående. Ha humor. Snill med både meg og datteren min. Omsorgsfull. Empatisk. Ha livet sitt på stell. Tåle å gjøre litt spontane ting. Være inkluderende. Normalt utadvendt. Avslappet. Elske meg..
Maus Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 (endret) Stabil, intelligent, lojal/trofast, snill og omtenksom, empatisk Edit: Ooog eventyrlysten og generelt glad og positiv, LIDENSKAPELIG!!! Endret 11. august 2013 av Maus
AnonymBruker 42 Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Faen å du er god på å starte ganske "gode spørsmål tråder" Reza En dame som forstår meg og "kjenner" meg! Thats all there it is to it!!!! Burde egentlig ikke være så vanskelig :D
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Vanvittig nydelig å dra frem klaustrofobi-kortet i en tråd som dette da. Men absolutt et viktig moment også. Og stabilitet generelt, avhenger ofte om hvor man vet man har hverandre. Jeg har glemt å nevne er par ting forresten. -Liker å informere om hvor mye en betyr for en i blant. -Er ikke redd for å verken ta kontakt, eller å ta opp et litt vanskelig tema. -Ikke så konfliktsky, med andre ord. -Tar i blant initiativ for hygge og alenetid, gjerne ønsker å prioritere litt kjærestetid. -Har også et liv uteom, med både venner og fritid, og gjerne en jobb eller studier i tillegg. -Ikke har et så veldig stort og aktivt liv, slik at rolige omgivelser også er til stedet. -Er glad i mat. Og helst god mat. Fordel om henne kan lage mat og, men ikke noe must. -Har en sunn drikkekultur innabords som gjerne møter min, hvor det er muligheter for å bedrive tiden vår sammen i den slags diverse sammenhenger også. Men alt med måte samtidig. -Har en bra klesstil. Altså, ikke en som kan få spørsmålet "Har du kledd på deg selv i dag?" -Ikke ligger alt for mye vekt på den slags materialistiske verdier, og kan like gjerne tasse rundt i en daffebukse en annen søndag eller hverdag for den del, alt ettersom. -Liker å reise, hadde vært brilliant. Liker å oppleve nye steder gjerne. Og sitte seg litt inn i stedene når en er der og helst, og ikke bare være på stranden og hotellet evt. -Noen likhetstrekk på musikksmak. Å kunne høre på den sammen musikken i blant er jo foretrukket. -Har en viss plan for livet. Og vilje for å stå på, for å komme seg et sted. Og ikke være fornøyd med en stilling som en barnehagetante f.eks. Og en plan er ikke dumt å ha, selv om det ikke blir som planlagt noen ganger, så er det jo kanskje bare en annen plan som er blitt forandret på. Og blitt en ny plan. Og man kan lage mange planer, samtidig selv. En liten plan er fint. -Nysgjerrig - generelt. På livet, på oppleveleser, på kunnskap, ect. -Har en god moral. Er fornuftig og tenker litt lengre enn nesetippen sin. -Er en team-player. En kjede er ikke sterkere enn det svakeste leddet og det er jo et kollektivt ansvar for å bidra til noe produktivt, avhengig av situasjonen. -God humor. En noe lik humor og gjerne. Og en som kan le litt av de samme tingene. -Liker å kose. Nærkontakt og den slags, uten at det må være seksuelt. -Men en med bra sex da. Kjemi, mener jeg jo. Hehe. -Liker å overraske med småting i hverdagen, enten det er en søt beskjed på speilet på badet, eller en anmen form for en koselig notis (ref punkt 1 gitt). -Har en sunn hygiene, og vasker seg regelmessig. Lukter godt oftere enn vondt og slikt. -Tar vare på håret sitt, og har det akkurat slik henne selv vil. Men må tåle konstruktive tilbakemeldinger hvis drt brgynnet å går helt over styr, i forhold til mine preferanser da. Og hennes da. -Liker å ha det litt ryddig rundt seg, men freaker ikke fullstendig ut hvis det blir pittelitt rot heller. Det får holde for nå. Og jeg har aldri sagt jeg ikke var kresen heller akkurat. Anonymous poster hash: 8080e...b52
Botch Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 (endret) En som er på samme bølgelengde og som liker meg for den jeg egentlig er. Endret 11. august 2013 av Botch
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 En som er på samme bølgelengde og som liker meg for den jeg egentlig er. Nettopp. Anonymous poster hash: 8080e...b52
Cordelia Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Det har jeg tenkt over flere ganger jeg har sett slike tråder, men jeg klarer ikke å få det ut i ord. Jeg har vel et slags bilde inni meg, altså jeg vet hva jeg ser etter samtidig som jeg ikke klarer å lage ei liste over det. Kunne sikkert, men halvparten av det hadde blitt bare sånne ting som egentlig sier seg selv, eller ting som en ikke hadde tatt så nøye når en traff rett person. Jeg har bare bildet i hodet visuelt og følelsesmessig. Men det eneste jeg kom på for å beskrive det en gang jeg prøvde her inne var resonans eller rett og slett gjenklang. Noe gjenkjennelig i den andre personen, og at den gjenkjennelsen returnernes. En person som erkjenner deg og omvendt, og alt det innebærer......for meg i min logikk. Altså....eh.....sånn for å ha sagt det på en enkel måte. Er det noe rart jeg strever?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #17 Skrevet 11. august 2013 Nei, men det er jo slik. Det er virkelig en individuell smaksak og en må jo ta hensyn til hva en selv foretrekker. Og bonus - hvis man da foretrekker mye de samme tingene. For da foretrekker jo begge felleskapet gjerne. Jeg tror man kunne ha skrevet side opp og side ned av preferanser egentlig. Fordi det er jo alle disse småtingene. Og de kan være riktig så liten noen ganger og. Anonymous poster hash: 8080e...b52 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #19 Skrevet 11. august 2013 Pene øyne. Anonymous poster hash: 8080e...b52
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #20 Skrevet 11. august 2013 Øyner kanskje? Øger? Hehe. Begynner å bli litt trøtt nå.Anonymous poster hash: 8080e...b52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå