Gå til innhold

trenger litt fargehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så dårlig på å se hva som passer sammen og ikke :-( så lurer litt på de basice fargekodene.. som svart/brunt sammen, marineblå/svart erc etc.farger generelt.. er jo forskjellige bruntoner også, alt ifra mørkbrun-lysbrun-cognac farget feks. Og hva med vesker, er det kriiise om veska er feks sort og man har brune sko..? Hjelp meg noen, hva dere mener er do's and dont's på dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det eneste som er krise er hvis du ser deg selv i et helfigursspeil og antrekket ditt signaliserer uten tvil at her er det noe som ikke stemmer. Halve poenget med en sort veske er jo at den går til alt.

Forresten, en ting som er nei-nei er å matche veske, sko og belte i samme farge. Spesielt hvis man i tillegg har et smykke i den fargen. Vi er ikke Barbiedukker.

Endret av Glynis
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det eneste som er krise er hvis du ser deg selv i et helfigursspeil og antrekket ditt signaliserer uten tvil at her er det noe som ikke stemmer. Halve poenget med en sort veske er jo at den går til alt.

Forresten, en ting som er nei-nei er å matche veske, sko og belte i samme farge. Spesielt hvis man i tillegg har et smykke i den fargen. Vi er ikke Barbiedukker.

Jeg gjør nå det jeg da ;)

Så kan vi diskutere om jeg er en Barbiedukke :lol:

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har ofte match på barbie-faktoren. ;)

Hulk. Hva skal jeg gjøre med mitt mindreverdige liv?

Skrevet

Tror vi har kommet så langt idag at vi kan si at det ikke er så mye dont's regler lengre. :-)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så dårlig på å se hva som passer sammen og ikke :-( så lurer litt på de basice fargekodene.. som svart/brunt sammen, marineblå/svart erc etc.farger generelt.. er jo forskjellige bruntoner også, alt ifra mørkbrun-lysbrun-cognac farget feks. Og hva med vesker, er det kriiise om veska er feks sort og man har brune sko..? Hjelp meg noen, hva dere mener er do's and dont's på dette :)

http://colorschemedesigner.com/

Kos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...