*Bumblebee* Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg er så dårlig på å se hva som passer sammen og ikke :-( så lurer litt på de basice fargekodene.. som svart/brunt sammen, marineblå/svart erc etc.farger generelt.. er jo forskjellige bruntoner også, alt ifra mørkbrun-lysbrun-cognac farget feks. Og hva med vesker, er det kriiise om veska er feks sort og man har brune sko..? Hjelp meg noen, hva dere mener er do's and dont's på dette
Glynis Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 (endret) Det eneste som er krise er hvis du ser deg selv i et helfigursspeil og antrekket ditt signaliserer uten tvil at her er det noe som ikke stemmer. Halve poenget med en sort veske er jo at den går til alt. Forresten, en ting som er nei-nei er å matche veske, sko og belte i samme farge. Spesielt hvis man i tillegg har et smykke i den fargen. Vi er ikke Barbiedukker. Endret 13. august 2013 av Glynis
Gjest Lille-pus Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Det eneste som er krise er hvis du ser deg selv i et helfigursspeil og antrekket ditt signaliserer uten tvil at her er det noe som ikke stemmer. Halve poenget med en sort veske er jo at den går til alt. Forresten, en ting som er nei-nei er å matche veske, sko og belte i samme farge. Spesielt hvis man i tillegg har et smykke i den fargen. Vi er ikke Barbiedukker. Jeg gjør nå det jeg da Så kan vi diskutere om jeg er en Barbiedukke
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Jeg har ofte match på barbie-faktoren. Hulk. Hva skal jeg gjøre med mitt mindreverdige liv?
According To Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Tror vi har kommet så langt idag at vi kan si at det ikke er så mye dont's regler lengre. :-) 1
Elanore Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Jeg er så dårlig på å se hva som passer sammen og ikke :-( så lurer litt på de basice fargekodene.. som svart/brunt sammen, marineblå/svart erc etc.farger generelt.. er jo forskjellige bruntoner også, alt ifra mørkbrun-lysbrun-cognac farget feks. Og hva med vesker, er det kriiise om veska er feks sort og man har brune sko..? Hjelp meg noen, hva dere mener er do's and dont's på dette http://colorschemedesigner.com/ Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå