Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #1 Del Skrevet 21. april 2004 Dere som tar situps jevnlig; hvor ofte og hvor mange tar dere? Jeg skal begynne å gjøre det, men er usikker på hvor mye som skal til... Tittet foresten på siten til Finnmark rehab as, hvor de hadde noen rimelige treningsmatter. Vurderer å bestille derfra, skal ta en dit telefon en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 21. april 2004 #2 Del Skrevet 21. april 2004 Du burde vente en dag mellom hver gang du tar situps så musklene får tid til å ta seg opp igjen.... 30x3 er egentlig greit og nok hvis du tar dem riktig....press korsryggen ned i gulvet hardt hardt hele tiden, reis deg sakte opp-hold-og ned igjen.... ikke bøy nakken men se rett frem hele tiden... 90 sånne er hardere enn 500 "juksesitups" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 21. april 2004 #3 Del Skrevet 21. april 2004 Går vanligvis på aerobic en gang i uka, der gjør vi mageøvelser i ca 1,5 sang. Vet ikke hvor mange det tilsvarer, men det kjennes! Trener jeg på treningssenter bruker jeg forkskjellige apparater. Ligger ofte på en benk og tar sit-ups i "oppoverbakke". Det tar litt mer enn å ligge på gulvet. En-to ganger i uka tar jeg dem på gulvet, og da tar jeg 100 rett opp samt "sykling" med beina for de nederste magemusklene. Tror nok dette hjelper! Er fornøyd med magen min og musklene kan både ses og kjennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. april 2004 #4 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg teller ikke sit-ups'ene, men har en 5 minutters sit-ups-video jeg går gjennom hver gang jeg legger meg. kjenner at magemusklene mine har blitt mye strammere og markerte siden jeg begynte med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #5 Del Skrevet 21. april 2004 Går vanligvis på aerobic en gang i uka, der gjør vi mageøvelser i ca 1,5 sang. Vet ikke hvor mange det tilsvarer, men det kjennes! Trener jeg på treningssenter bruker jeg forkskjellige apparater. Ligger ofte på en benk og tar sit-ups i "oppoverbakke". Det tar litt mer enn å ligge på gulvet. En-to ganger i uka tar jeg dem på gulvet, og da tar jeg 100 rett opp samt "sykling" med beina for de nederste magemusklene. Tror nok dette hjelper! Er fornøyd med magen min og musklene kan både ses og kjennes! For 1 år siden så var jeg flink og tok 100 sit-ups en HEL måned (hver dag da)...helt til jeg ble syk. disse gikk unna på ca 3 min - til en sang. så da tok du vel kanskje 50, Respect?! =) og ja.. det kjennes veldig godt! Har tenkt å begynne smått og forsiktig igjen, jeg har forresten lagt ut en slags "oppskrift" som jeg fant i shape-up... (søk i forumet)... jeg har også lært at man skal ta så mange man orker - men riktig! Men dette var jo ikke svar på spm ditt, My... beklager :-? Forresten... vet du prisen på disse mattene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #6 Del Skrevet 21. april 2004 219,- for den jeg vil ha... Tror nok du må gi meg mere å gå på ang. søk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #7 Del Skrevet 21. april 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...3125&highlight= ..det jeg kopierte fra shape-up... Den matten var jo ikke så dyr da! har du målene på den forresten, eller linken til dem som selger mattene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 21. april 2004 #8 Del Skrevet 21. april 2004 Prøv å google Finnmark Rehab... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 21. april 2004 #9 Del Skrevet 21. april 2004 Thx Denne tråden inspirerte meg til å ta noen sit-ups istad.. hehe.. Hva med å starte en trenings "kollokvie" her på forumet?! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. april 2004 #10 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg teller ikke sit-ups'ene' date= men har en 5 minutters sit-ups-video jeg går gjennom hver gang jeg legger meg. kjenner at magemusklene mine har blitt mye strammere og markerte siden jeg begynte med det. Hva heter den videoen, og hvor har du fått fatt i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 21. april 2004 #11 Del Skrevet 21. april 2004 Søkte på "ab workout" på Kazaa. Fikk opp endel videoer.. en med LeeAnn Tweeden (hvem nå enn det er).. altså LeeAnn Tweeden - Abdominal Workout. Synes videoen var med skikkelige bra øvelser, sett bort ifra at jentene var kledd i små bikinier og så ut som barbiedokker alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rio Skrevet 22. april 2004 #12 Del Skrevet 22. april 2004 jeg teller ikke.. har en sånn rulledings som hjelper til med situpsen.. vet ikke hva den heter.. bruker den når jeg ser på tv.. annahvre dag så tar jeg 10x10 med beina i været, det er tungt men gir resultater.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå