Surriball Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg har forelsket meg i denne genseren/kjolen. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en lignende? Den ser så fantastisk behagelig, varm og deilig ut! 1
Gjest RamaLama Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Aner ikke, men jeg vil også ha! Hvor fant du bildet? 1
Surriball Skrevet 10. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2013 Jeg fant det på Pinterest, skal se om jeg finner linken.... Her er den!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Dere får hive dere i strikking nå, så er den klar til det blir vær å bruke den i Ja, den var lekker. Anonymous poster hash: 3ede0...cfe 2
Gjest RamaLama Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Dere får hive dere i strikking nå, så er den klar til det blir vær å bruke den i Ja, den var lekker. Anonymous poster hash: 3ede0...cfe Med mine strikkekunnskaper blir den klar til å brukes neste høst Garn er forresten dyrt :/
Gjest Daenerys Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Oi, fikk lyst til å finne garn og pinner og starte nå... Det er tjukt garn, ville ikke tatt lang tid
Surriball Skrevet 10. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2013 Noen strikkeglade som melder seg frivillig til å strikke den til meg? Jeg har en tendens til å kaste strikketøy i veggen med en gang jeg strikker feil i et mønster
Kladd Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Har funnet lignende på en rekke nettbutikker tidligere. Problemet er at alle er i akryl-blandinger, sånn at det blir varm, klam og kløende i stedet for "behagelig, varm og deilig"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå