Gjest Kv84 Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 men han har ikke akkurat samme følelser for deg? Har du gitt det litt tid og han faller for deg? Han liker deg, men han er ikke forelsket eller betatt, men syes du er søt og snill og liker at du bryr deg om han.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Er nok der selv, uten at jeg egentlig innrømmer det for meg selv. Prøver så godt jeg kan å ikke tenke på han, samtidig som jeg finner meg selv nyte tanken på han med jevne mellomrom. Tror ikke det er sjangs for at han endrer mening, så best å glemme hele han. Skjer nok ikke før det dukker opp en tilsvarende bra kar. Følger med i tråden, håper det kommer noen solskinnshistorier Anonymous poster hash: f14b7...205
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Ekte kjærlighet dette. ^^ Anonymous poster hash: 755ce...66c 1
hjerteis Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Jepp.. Og som AB#2 skrev, går det vel ikke over før tilsvarende bra fyr kommer forbi. Får bare starte letingen igjen
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 En må nesten bare børste støvet av danseskoene og komme seg ut igjen på dansegulvet da. Anonymous poster hash: 755ce...66c
tunaen Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Han er bare ikke så interessert... Best å avslutte det før man blir for involvert.. Been there, done that.
Steinar40 Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Hvis du vil ha et seriøst forhold og han ikke vil ha det, så er det ikke akkurat mye å kaste bort tida på. 1
Frøken askepott Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Det finnes andre fisker i vannet, som vil forgude og elske deg og gjøre alt han kan for deg.. Visst du må overbevise noen om å like deg, så kan de bare ha det så godt..deres tap!
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Nei, men det har vært omvendt Han var superinteressert i meg, jeg var mer tilbakeholden. Bestemte meg for å gi ham en sjanse siden han er en fantastisk fyr, og det tok ikke mange ukene før jeg begynte å kjenne på følelsene selv. 1
Nettinettet Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 men han har ikke akkurat samme følelser for deg? Har du gitt det litt tid og han faller for deg? Han liker deg, men han er ikke forelsket eller betatt, men syes du er søt og snill og liker at du bryr deg om han. Det kommer helt ann på hvor lang tid vi har kjent hverandre, og hvilke kvaliteter det var han hadde som gjorde at jeg ville ha han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå