AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Hvordan påfører dere diplineren slik at den kommer tettest mulig på øyenvippene? Strikke helt dreisen på det sånn at det er et synlig mellomrom, noen som legger den mellom øyenvippene eller blir det fort søl? Anonymous poster hash: e5b46...c56
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Hvordan påfører dere diplineren slik at den kommer tettest mulig på øyenvippene? Får ikke helt dreisen på det sånn at det er et synlig mellomrom, noen som legger den mellom øyenvippene eller blir det fort søl? Anonymous poster hash: e5b46...c56 Autokorr korrigertAnonymous poster hash: e5b46...c56
navnet Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Har øvet masse. Nå har jeg brukt dip liner så lenge at jeg påfører så å si perfekt hver gang med en eller to bevegelser. Jeg myser med øynene og bruker lillefinger på kinnet for å stabilisere handen. Blir tålelig nært, og når jeg da har mascara på blir det bittelille mellomrommet borte. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Takk. Noen flere?Anonymous poster hash: e5b46...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå