AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Har drevet med nettdating en stund nå, og det som slår meg er at de fleste jeg har blitt kjent med virker til å være noen skikkelige mammadalter... (Jeg er 34 og dater menn rundt min egen alder +/- et par år). Er det overvekt av slike på disse datingsidene eller bare virker det sånn? Han jeg har kontakt med nå bodde med moren fram til han kjøpte leilighet et lite stykke unna henne i fjor..De snakkes nesten daglig og det er "mamma" i annenhver melding han sender omtrent....Han er stadig innom virker det som.spiser middag,drikker kaffe osv... Dersom det skulle bli oss han har gitt uttrykk for at han vil bo der han er nå fremfor å flytte nærmere byen der jeg bor (det ligger bare 30 min biltur unna) Samtidig har han foreslått at jeg kan flytte til ham (om vi skulle komme så langt i forholdet) Jeg vet at kompromisser må inngås i forhold,men merker jeg blir skeptisk til å involvere meg pga dette.. Orker bare ikke voksne menn som ikke klarer seg uten familien... Fyren jeg møtte før denne jeg nevner over her var også en som bodde et steinkast unna mammaen sin og spiste middag der flere ganger ukentlig.. Noen som har lignende erfaringer med nettdating? Anonymous poster hash: 3005c...7bd
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Jeg synes det er helt greit med menn som har et nært forhold til mammaen sin. 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Jeg synes muligens det er mer tiltalende enn menn som ikke har et nært forhold til familien sin. 2
frøken_øst Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Ja, men det kan bli for tett også. Mine varselklokker ringer når man bor hjemme til man er 30+...
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Jeg synes muligens det er mer tiltalende enn menn som ikke har et nært forhold til familien sin. Er enig i det..Et dårlig forhold til foreldrene er ikke bra. Men etter min mening går det fint an å ha et nært og godt forhold selv om man ikke har kontakt ørten ganger ukentlig,bor helt i nærheten osv... Anonymous poster hash: 3005c...7bd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Ja, men det kan bli for tett også. Mine varselklokker ringer når man bor hjemme til man er 30+... Tenker du da på en som bor på "gutterommet", eller endrer din oppfatning seg om en mann 30+ f.eks. bor i egen leilighet i et hus med mor eller far boende i en annen leilighet i huset.Og han av gjør alt av matlaging og husarbeid selv? Anonymous poster hash: 3005c...7bd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Å ha et godt forhold til familien er viktig. Spesielt sin mor også tenker jeg. Utover det, snakker jeg ikke med henne så ofte. Det går som regel 2 - 3 uker mellom hver gang, men det kan like gjerne gå over en måned eller to også. Det er forsåvidt litt varierende, men vi begge vet at hvis den ene trenger noe så er vi bare et anrop eller en sms unna. Snakker sjeldnere med min far da, men han er ikke akkurat familie heller i grunn. Anonymous poster hash: 9ba57...e97
hjerteis Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Bo i nærheten, og besøke dem ofte når det er nærmeste familie ha jeg ingen problemer med. Det er heller positivt. Men å bo på gutterommet.... Been there, done that. En slik fyr gidder jeg ikke igjen. 30 år og å bo på gutterommet, uten intensjoner om å flytte ut, rart.
makkapakka Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Spørs hvordan du er selv om du er mye hjemme hos din familie. Jeg orker ikke disse mamma guttene, siden jeg har bodd for meg selv siden jeg var 20. Liker heller ikke de som bor i naboleiligheten eller i nærheten av foreldre og er der minst 1 gang om dagen.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Spørs hvordan du er selv om du er mye hjemme hos din familie. Jeg orker ikke disse mamma guttene, siden jeg har bodd for meg selv siden jeg var 20. Liker heller ikke de som bor i naboleiligheten eller i nærheten av foreldre og er der minst 1 gang om dagen. Flyttet hjemmenifra da jeg var 19.Er selvstendig og har intet behov for å renne ned dørene hos mine foreldre ukentlig,selv om vi har et godt forhold og bor i samme by. Jeg orker heller ikke disse mammaguttene,som når de først flytter hjemmenifra ofte bosetter seg så nært foreldrene som mulig.I mine øyne er det et usunt forhold. Man kan jo bare lese noen av trådene om vanskelige svigermødre for å se hvordan det går videre med forhold der mor og sønn ikke vil kutte navlestrengen. ts Anonymous poster hash: 3005c...7bd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Hvorfor er det så farlig om man har et nært forhold til sin mor ? Hvorfor er det så mye værre når menn har et nært forhold til sin mor en når kvinner har det ? Anonymous poster hash: 41728...689
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 Hvorfor er det så farlig om man har et nært forhold til sin mor ? Hvorfor er det så mye værre når menn har et nært forhold til sin mor en når kvinner har det ? Anonymous poster hash: 41728...689 Hvor har jeg skrevet at det er mye verre med menn???Det gjelder vel egentlig for begge kjønn tenker jeg da...Synes folk kvinnelige mammadalter er mer sosialt akseptert? Jeg vet ikke. Etter min oppfatning er ikke nært forhold nødvendigvis = at man må bo tett i tett og snakkes/sees flere ganger i uken.Dette kan like gjerne være tegn på et usunt avhengighetsforhold fordi vedkommende ikke er voksen og selvstendig nok,og at moren trives litt for godt med å dulle og stelle for "barnet" sitt.Hva skjer da når denne mannen får seg kjæreste?Det er da jeg blir skeptisk... Anonymous poster hash: 3005c...7bd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå