AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Samboeren har fått helt dilla på et onlinespill. Han spilte 16 timer i går og er godt på vei til samme antall timer i dag. Hvordan kan en voksen mann tenke at dette er greit? Har han tenkt å la det fortsette til jeg sier fra? Tror han at jeg koser meg "helt alene"? Og nei, jeg kan ikke forlate huset pga syke barn...Anonymous poster hash: 36be4...149
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Stakkars mann, når du får ham bort fra dette så kommer han til å tenke slik: Anonymous poster hash: c7f8b...6c1 2
Mireille Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 (endret) Så fordi du ikke har noe å finne på, så kan ikke han kose seg med spill? Jeg har aldri skjønt hvorfor jenter er så anti-spill med kjærestene sine. Hvis du vil at han skal gjøre noe med deg, så si det til han. Menn er ikke tankelesere. Det jeg derimot gjør er noe jeg liker å gjøre, som å spille, lese en bok, osv. Jeg har også en kjæreste som lett kan spille 12+timer på en dag, men han dropper alt om jeg ber om å gjøre noe sammen. Den gjennomsnittlige gameren er 33 år gammel. Det er ikkenoe galt i at voksne menn liker spill, og heller ikke at voksne kvinner gjør det. Endret 10. august 2013 av Mireille 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå